beantwoord

Abonnement wijzigen bij Phonehouse

• 20 maart 2016
  • 3 reacties
  • 347 x bekeken

Hallo,

Tele 2 heeft een aanbieding voor de Iphone 6, op deze site zelf kan je zelf bepalen wat je wilt betalen in de maand. Alleen de levertijd is minstens 10 werkdagen. Waar ik woon is een Phonehouse winkel, maar op die site kan ik niet zelf bepalen wat ik wil betalen in de maand. Nu is mijn vraag kan ik in de winkel Phonehouse wel regelen dat ik eenmalige telefoonkosten wil betalen of is dat onmogelijk?
icon

Beste antwoord door eric 20 maart 2016, 12:27

Phonehouse maakt zijn eigen aanbiedingen en verkoopt daar een tele2 abonnement bij. Die aanbiedingen en bijbetalingen kunnen dus anders zijn. Ze kunnen zelfs grijze import toestellen gebruiken... maar er zijn nog meer retailers waar jouw keuze wellicht wel aanwezig is. Kijk eens bij mediamarkt of belsimpel of coolblue.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Badge +5
Meestal kan dat in een telefoonwinkel wel gewoon, gewoon even vragen.
Meestal kan dat in een telefoonwinkel wel gewoon, gewoon even vragen. Ik hoop het.. dankje!
Reputatie 7
Badge +4
Phonehouse maakt zijn eigen aanbiedingen en verkoopt daar een tele2 abonnement bij. Die aanbiedingen en bijbetalingen kunnen dus anders zijn. Ze kunnen zelfs grijze import toestellen gebruiken... maar er zijn nog meer retailers waar jouw keuze wellicht wel aanwezig is. Kijk eens bij mediamarkt of belsimpel of coolblue.