beantwoord

Abonnement vroegtijdig verlengen

  • 30 juli 2018
  • 6 reacties
  • 250 x bekeken

Ik heb op donderdag 26 juli mijn abonnement vroegtijdig verlengd maar ik heb geen bevestiging email gekregen, ook zou ik willen weten wanneer ik mijn nieuwe toestel kan verwachten. Wat is normaal gesproken het tijdsbestek wanneer ik dit zou ontvangen?
icon

Beste antwoord door Estherunlimited 30 juli 2018, 13:43

https://www.tele2.nl/mobiel/abonnement-verlengen/?gclid=CjwKCAjw7vraBRBbEiwA4WBOn-g87fC9jPZNersgdaPZ54FBtSldWO8V2KhwQ7cM6ehSMu_hyB3dsxoClG4QAvD_BwE&dclid=CJWx5Y7fxtwCFYuHdwodEWMNgQ


Weet je zeker dat je al kunt verlengen?
Dat kan vanaf 4 maanden voor afloop huidig contract.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge
https://www.tele2.nl/mobiel/abonnement-verlengen/?gclid=CjwKCAjw7vraBRBbEiwA4WBOn-g87fC9jPZNersgdaPZ54FBtSldWO8V2KhwQ7cM6ehSMu_hyB3dsxoClG4QAvD_BwE&dclid=CJWx5Y7fxtwCFYuHdwodEWMNgQ


Weet je zeker dat je al kunt verlengen?
Dat kan vanaf 4 maanden voor afloop huidig contract.
https://www.tele2.nl/mobiel/abonnement-verlengen/?gclid=CjwKCAjw7vraBRBbEiwA4WBOn-g87fC9jPZNersgdaPZ54FBtSldWO8V2KhwQ7cM6ehSMu_hyB3dsxoClG4QAvD_BwE&dclid=CJWx5Y7fxtwCFYuHdwodEWMNgQ


Weet je zeker dat je al kunt verlengen?
Dat kan vanaf 4 maanden voor afloop huidig contract.


Ja, mijn huidige abbonoment loopt tot 4 november en ik heb ook een mail gekregen dat ik al kon verlengen, Ook kreeg ik datzelfde bericht op MijnTele2.
Reputatie 7
Badge
Dan neem even contact op met de Klantenservice 020-754 4444
Zij kunnen je de bestelstatus doorgeven
Reputatie 5
Badge
Hi wilghoes,

Welkom op ons forum! Heb je inmiddels een bevestiging van de order ontvangen?

Zo niet, heb je al contact met onze klantenservice gehad?
Hi wilghoes,

Welkom op ons forum! Heb je inmiddels een bevestiging van de order ontvangen?

Zo niet, heb je al contact met onze klantenservice gehad?


Hoi,

Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en nu is het gelukt 🙂
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag! Jeroen