beantwoord

abonnement voor 4 jaar afkopen de laatste jaar

• 16 september 2015
  • 18 reacties
  • 319 x bekeken

• Snapt hoe het werkt
  • 11 reacties
Beste Tele2 medewerker,

Het volgende is mij overkomen ja zo voelt het wel en dan bedoel ik het niet positief.
Ik heb in april 2013 een nieuwe samsung 4 gekregen met bijbehorend contract voor 2 jaar (normaal)
Na al een paar maanden ging deze telefoon niet meer aan en uit en kon ik hem ook niet opladen
Destijds was ik in even in Ermelo voor opname in een ziekenhuis
Ik had niet de gelegenheid daar om dit probleem op te lossen ook niet klantenservice te bereiken maar in de tussentijd zat ik wel zonder mobiel
terwijl de kosten door liepen
Toen ik thuis kwam heb ik de telefoon die stuk was opgestuurd daar is de telefoon kwijt geraakt
Ondertussen kwam tele2 met het voorstel om mij een nieuwe telefoon op te sturen maar dan zou wel mijn contract eerder verlengd worden
dus nogmaal met 2 jaar
Dit is niet echt netjes van Tele2.
Het aparte is ook dat de abonnementskosten nog steeds om hoog gaan voor de zelfde bundel
Ik wil hier vanaf al zou ik maar mijn contract tot het einde van het jaar hebben nu zit ik met een mobiel
waar van de ontvangst door het netwerk van tele2 niet goed is valt vaak weg.
Ik betaal te veel voor de telefoon
het internet is ook betroevend slecht soms heb ik alleen maar een h+ nog niet eens 3-g waar geen wifi is

Ik heb al heel veel gebeld met tele2 omtrent dit probleem
vaak wordt de hoorn er gewoon opgegooid omdat de medewerkers het gewoon niet weten
slecht doorverbinden medewerkers die er niets van weten
maar ik wil van mijn contract af ik zit er nu al 3 jaar aan vast ik heb de telefoon al lang al afbetaald

icon

Beste antwoord door jlthkoch 16 september 2015, 18:43

Jammer dat de telefoon kwijt is geraakt, maar graag even wat specifieker. Is de telefoon wél aangekomen bij Tele2 of was de telefoon bijvoorbeeld slecht verpakt of naar het verkeerde adres gestuurd? Heb je navraag gedaan bij post.nl, aan de hand van de 3S-code die je uiteraard bewaard hebt?

Als het kwijtraken van de telefoon daadwerkelijk de schuld is van Tele2 dan zou men inderdaad een andere telefoon moeten regelen en jou daar niet de kosten voor verrekenen.

Verder is dit een forum voor en door consumenten en krijg je dus reacties van anderen. Bevalt je dat niet, bel dan de klantenservice. Als men de telefoon ophangt, dan zal daar wel een reden voor zijn. Als je je aan de telefoon ook zo gedraagt als hier op het forum, kan ik me daar wel iets bij voorstellen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

18 reacties

H+ is beter / sneller dan 3G !! Dus daar moet je niet over klagen.
Reputatie 7
Badge +5
Duidelijk, telefoon 1 word/is afbetaald (24 maanden), daarna vanaf april 2015 het "gewone" tarief tot 24 maanden na "nieuw contract".
Dus niet 24 + 24 maanden.
Wanneer is die verlenging ingegaan, tel daar 24 maanden bij op en tot zolang zit je aan deze constructie vast.

ben jij een medewerker van Tele2 nou dan is het wel heel slecht gesteld met tel2

ik klaag niet ik heb soms juist helemaal geen internet
en ik ben 2 jaar tevreden klant geweest
maar het gaat mij om de verhogingen van abonnementskosten
maar dat begrijp jij niet
Duidelijk, telefoon 1 word/is afbetaald (24 maanden), daarna vanaf april 2015 het "gewone" tarief tot 24 maanden na "nieuw contract".
Wanneer is die verlenging ingegaan, tel daar 24 maanden bij op en tot zolang zit je aan deze constructie vast.

wie is bombarie nou weer?
heb jij ook de medewerker van Tele2 gesproken die zegt
dat het niet klopt deze verlenging
het gaat mij om het afbetalen van het abonnementen afkopen

wie is bombarie nou weer?
heb jij ook de medewerker van Tele2 gesproken die zegt
dat het niet klopt deze verlenging
het gaat mij om het afbetalen van het abonnementen afkopen

trouwens eerste telefoon is kwijt geraakt door Tele2
dus die hoef ik helemaal niet AF TE BETALEN
Hallo kan hier een medewerker van Tele2 reageren!

en wie bent u als ik vragen mag?

medewerker van Tele2 die zoek ik namelijk
Reputatie 7
Badge +5

Daar heb je een vervangende voor gekregen, die eerste moet je wel degelijk afbetalen.
Verder succes gewenst met je "onterechte" kosten en die dan "af wil kopen"....................
Hoi Pannie,

Wanneer je je vraag stelt op een klantenforum is het normaal en heel gebruikelijk dat je antwoord krijgt van andere klanten. Pas als deze je niet kunnen helpen of doorverwijzen zal er een reaktie van een Tele 2 medewerker komen en het verder privé met je afhandelen.

Dus reakties van jou in de trant van: Wie ben jij nu weer ? en ben jij een medewerker v an Tele2 nou dan is het slecht gesteld met Tele2 , klinken dom en niet echt vriendelijk....
Nogmaals dit is een KLANTENFORUM voor en door KLANTEN
Je kunt ook bellen naar 020-754 4444 dan krijg je medewerkers aan de lijn.

Daar heb je een vervangende voor gekregen, die eerste moet je wel degelijk afbetalen.
Verder succes gewenst met je "onterechte" kosten en die dan "af wil kopen"....................

zit je te vervelen bombarie de naam zegt het al
het gaat mij om de verhoging van 32,50 naar 42,50 abonnement zelfde abonnement waarom
wat moet ik hier nou mee klanten die reageren het gaat mij juist om dat ik er met tele2 niet uitkom
je zet herrie te schoppen nou ik ga toch maar weer naar de geschillencommise
wat ben jij een nare man

zit je te vervelen bombarie de naam zegt het al
het gaat mij om de verhoging van 32,50 naar 42,50 abonnement zelfde abonnement waarom
wat moet ik hier nou mee klanten die reageren het gaat mij juist om dat ik er met tele2 niet uitkom

wat ben jij een nare man

en trouwens wat weet jij er nou van dit zij niet de enige ontrechte kosten van tele2
en ze kunnen mij ook niet aantonen waarneer precies het abonnement is aangegaan geen brief
ze bevestigen niks schriftelijk
en dan al die kosten en klachten die ik al heb ingediend! klantenservice is niet gratis!
dus dat kost mij ook al genoeg en dan als je dan nog op hangen ook en zeggen je klacht is niet meer terug te vinden
VRESELIJK WAT EEN SLECHT BEDRIJF
dus nogmaals ik zoek via internet ene medewerkter van TELE2
Hoi Pannie,

Wanneer je je vraag stelt op een klantenforum is het normaal en heel gebruikelijk dat je antwoord krijgt van andere klanten. Pas als deze je niet kunnen helpen of doorverwijzen zal er een reaktie van een Tele 2 medewerker komen en het verder privé met je afhandelen.

Dus reakties van jou in de trant van: Wie ben jij nu weer ? en ben jij een medewerker v an Tele2 nou dan is het slecht gesteld met Tele2 , klinken dom en niet echt vriendelijk....

DAAR HANGEN ZE OP ALS JE EEN KLACHT HEB
Hoi Pannie,

KAN WEL MERKEN DAT JIJ KLANT BENT VAN TELE2
JIJ BENT PAS DOMME GANS

DAAR HANGEN ZE OP ALS JE EEN KLACHT HEB
Nogmaals

ik reageer misschien heftig maar dan krijg ik hier ook weer rare reacties dat ik dom ben en zo
nou is dat nou dat klanten elkaar helpen ik zit met een probleem met tele2
ik heb al meerdere keren geprobeerd om daar een oplossing voor te vinden
dat houdt in mijn telefoon valt uit mijn internet is niet goed
de vraag is waarom moet ik 10,- euro meer betalen voor het zelfde telefoon + abonnement
ik kom er niet uit met tele2
ik reageer nu niet meer
totdat er een medewerker van Tele2 reageert
Met domme reactie bedoel ik alleen maar dat je op een Klantenforum je klacht hebt gezet terwijl je eist een medewerker te spreken. Je toon is erg onvriendelijk. Dat je 10 euro meer betaalt kan komen doordat je korting van het eerste jaar is komen te vervallen. Daarom moet je niet hier op het FORUM zijn want wij hebven jouw gegevens niet maar bellen met de klantenservice
Reputatie 7
Badge +5
wat ben jij een nare man

Wat ben jij een nare vrouw, beetje hier stampij maken omdat je de eerste keer bot hebt gevangen bij de geschillencommissie.
pannie = afkorting van paniekzaaier ?
Reputatie 7
Jammer dat de telefoon kwijt is geraakt, maar graag even wat specifieker. Is de telefoon wél aangekomen bij Tele2 of was de telefoon bijvoorbeeld slecht verpakt of naar het verkeerde adres gestuurd? Heb je navraag gedaan bij post.nl, aan de hand van de 3S-code die je uiteraard bewaard hebt?

Als het kwijtraken van de telefoon daadwerkelijk de schuld is van Tele2 dan zou men inderdaad een andere telefoon moeten regelen en jou daar niet de kosten voor verrekenen.

Verder is dit een forum voor en door consumenten en krijg je dus reacties van anderen. Bevalt je dat niet, bel dan de klantenservice. Als men de telefoon ophangt, dan zal daar wel een reden voor zijn. Als je je aan de telefoon ook zo gedraagt als hier op het forum, kan ik me daar wel iets bij voorstellen.