beantwoord

Abonnement verlopen

• 20 april 2016
  • 2 reacties
  • 219 x bekeken

Ik had een vraag, mijn abonnement is onlangs verlopen maar ik betaald nu nog steeds de volle pond. Is het niet zo als je abonnement verloopt dat je dan alleen nog maar je abonnement hoeft te betalen en niet meer voor je telefoon?
icon

Beste antwoord door karin 20 april 2016, 15:01

Dat ligt aan de abonnementsvorm. Bij de nieuwe abonnementen worden abonnement en toestelkosten apart berekend maar bij de oudere abonnementen was het gewoon 1 prijs.
Waneer je abonnement is afgelopen moet je dus zelf even actie ondernemen . Je kunt 4 maanden van tevoren verlengen en een geheel nieuw abonnement afsluiten en zal daardoor voordeliger uit zijn
Als je zelf niets doet dan blijft het abonnement doorlopen met de prijs die je destijds hebt afgesproken. Het abonnement is dan wel maandelijks opzegbaar met een opzegtermijn van een maand.
Bel eens met afdeling vetkoop 0800-1602
Ik verwacht dat je veel gaat besparen !

*** Toevoeging moderator (Rick): Link online verlengen ***
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Dat ligt aan de abonnementsvorm. Bij de nieuwe abonnementen worden abonnement en toestelkosten apart berekend maar bij de oudere abonnementen was het gewoon 1 prijs.
Waneer je abonnement is afgelopen moet je dus zelf even actie ondernemen . Je kunt 4 maanden van tevoren verlengen en een geheel nieuw abonnement afsluiten en zal daardoor voordeliger uit zijn
Als je zelf niets doet dan blijft het abonnement doorlopen met de prijs die je destijds hebt afgesproken. Het abonnement is dan wel maandelijks opzegbaar met een opzegtermijn van een maand.
Bel eens met afdeling vetkoop 0800-1602
Ik verwacht dat je veel gaat besparen !

*** Toevoeging moderator (Rick): Link online verlengen ***
Reputatie 4
Badge +3
Beste Oetzie,

Ik heb het antwoord van Karin geselecteerd als beste antwoord. Mocht je nog aanvullende vragen hebben, laat je het dan nog even weten? :)

Groetjes,
Rick