beantwoord

abonnement verloopt

• 15 september 2019
  • 4 reacties
  • 159 x bekeken

Mijn abonnement verloopt en nu krijg ik aanbiedingen om te verlengen. Wat als ik hier niet op reageer, loopt mijn huidige abonnement dan gewoon door?
icon

Beste antwoord door pipodeclown 15 september 2019, 18:24

Verlengen heeft alleen zin als je bijvoorbeeld een nieuw toestel wilt of in het huidige prijsplan een beter passend aanbod vindt voor jouw gebruik.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Eenvoudig antwoord: ja. Het enige wat wijzigt is dat je nu maandelijks kunt opzeggen.
Reputatie 7
Badge
Verlengen heeft alleen zin als je bijvoorbeeld een nieuw toestel wilt of in het huidige prijsplan een beter passend aanbod vindt voor jouw gebruik.
Reputatie 4
Badge
Hoi Nancy, wat leuk dat je mag verlengen maar dat hoeft natuurlijk niet. Je abonnement loopt gewoon door en alles blijft natuurlijk werken zoals je gewend bent. Als je een toestel hebt op afbetaling, dan is deze meestal nu afbetaald. Als je toestel is afbetaald stoppen de maandelijkse toestelkosten, hier hoef je verder niets voor te doen. Kijk voor meer info ook hier eens.

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra