beantwoord

Abonnement verlengt met nieuwe telefoon

• 21 februari 2016
  • 1 reactie
  • 297 x bekeken

Goedenavond allemaal,

Ik heb vandaag mijn contract verlengt met een nieuwe telefoon (de LG G4).
Nu was mijn vraag wanneer ik de telefoon geleverd krijg. Wordt deze pas geleverd wanneer het nieuwe abonnement start of wanneer mijn huidige abonnement nog loopt?
Ook hoor ik graag of een van mijn ouders moet tekenen voor ontvangst van de telefoon (omdat ik minderjarig ben).

Mvg,
Nick
icon

Beste antwoord door Cypher 21 februari 2016, 20:28

Hallo Nick.

Als je verlengt dan sturen ze de nieuwe Smartphone meteen naar je toe, dan moet je aan de deur 1 cent pinnen en een handtekening zetten voor ontvangst van het toestel..
Je kunt tot 4 Maanden voor afloop van je oude abo een nieuwe nemen, het nieuwe abonnement gaat dan meteen in.
Daar moet je dan nog wel de resterende maanden bijtellen voor als je nieuwe contract afloopt.
Nu weet ik niet wat bij je het geval is, of je oude abo snel afloopt of niet.
Maar dan ben je iig op de hoogte
En ja je ouders moeten tekenen en pinnen, want het abonnement staat immers op hun naam.
Zij zijn verantwoordelijk voor het afgesloten abonnement, omdat zoals jezelf al aangaf jij minderjarig bent.

Gr en veel plezier met je nieuw toestel.

Cypher.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5
Hallo Nick.

Als je verlengt dan sturen ze de nieuwe Smartphone meteen naar je toe, dan moet je aan de deur 1 cent pinnen en een handtekening zetten voor ontvangst van het toestel..
Je kunt tot 4 Maanden voor afloop van je oude abo een nieuwe nemen, het nieuwe abonnement gaat dan meteen in.
Daar moet je dan nog wel de resterende maanden bijtellen voor als je nieuwe contract afloopt.
Nu weet ik niet wat bij je het geval is, of je oude abo snel afloopt of niet.
Maar dan ben je iig op de hoogte
En ja je ouders moeten tekenen en pinnen, want het abonnement staat immers op hun naam.
Zij zijn verantwoordelijk voor het afgesloten abonnement, omdat zoals jezelf al aangaf jij minderjarig bent.

Gr en veel plezier met je nieuw toestel.

Cypher.