beantwoord

Abonnement verlenging problemen

• 16 september 2016
  • 1 reactie
  • 165 x bekeken

Hoi!

In juni ben ik overgestapt van KPN naar tele2. In eerste instantie met een simOnly abonnement met 0 maanden contractduur. Mijn oude telefoon ging binnen een week erna kapot. Geen probleem dacht ik, ik verleng mijn abonnement wel met een nieuw toestel en 2 jaar contractduur. Dit bleek alleen niet zo makkelijk te gaan. Volgens de klantenservice kon dit niet, maar online kon ik in mijntele2 gewoon verlengen. Na dit gedaan te hebben, bleek het een spookorder te zijn (waardoor ik geen telefoon ontving) en kon er eigenlijk niks voor me gedaan worden, ik moest het maar afwachten. De bestelling annuleren kon ook niet volgens de klantenservice ook al zat ik nog binnen de wettelijke opzegtermijn. Ik heb dezelfde dag (12 juli) via OPD de bestelling geannuleerd, dit was gelukkig binnen 5 minuten geregeld. Daarna ben ik naar de mediamarkt gegaan en hebben zij alsnog mijn simOnly abonnement verlengd bij tele2 en kon ik de telefoon ook meteen meenemen. Ik kreeg mijn contract mee en een bevestiging via de mail. Daarnaast leek het in mijntele2 ook goed te staan. Alleen nu krijg ik al voor de derde maand een factuur waar nog steeds een simOnly abonnement op staat. In mijn tele2 staat ook alleen het simOnly abonnement nog. Dit gaat dus opnieuw niet goed. Ik heb geen zin om straks met terugwerkende kracht alles te moeten betalen aangezien het simOnly abonnement een stuk lager ligt dan het afgesloten abonnement van 44 euro per maand. Hoe kan dit opgelost worden?

Groet,
Marija
icon

Beste antwoord door Marija 16 september 2016, 17:49

Het is al opgelost! Mediamarkt heeft met jullie contact gehad en abonnement is opnieuw opgestart nu.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Het is al opgelost! Mediamarkt heeft met jullie contact gehad en abonnement is opnieuw opgestart nu.