beantwoord

Abonnement verlenging

• 11 november 2016
  • 1 reactie
  • 71 x bekeken

Hoooi allemaal !

Ik heb in september een nieuw abonnement afgesloten die pas 27 november in gaat. Nu is gister heel dramatisch mijn telefoon gestolen. Nu vroeg ik mij af of het nog mogelijk is om dit abonnement te cancelen aangezien hij nog niet in is gegaan en ik er dus nog geen gebruik van heb gemaakt. Wel heb ik de telefoon dus gewoon gebruikt vanaf september.

Groetjes, Monique
icon

Beste antwoord door eric 11 november 2016, 15:00

Je hebt het recht om 14 dagen na je bestelling je aankoop te annuleren zonder opgaaf van reden.
Dan moet je wel het toestel dat je hebt gekregen ongeschonden en ongebruikt weer terugsturen.
1) Jouw respijt periode is allang verlopen
2) Jij kan het toestel niet meer terugsturen

Je is niet het risico van de provider dat jouw toestel is gestolen. Dus je moet het 2 jarig contract gewoon uitdienen. Als je geen eigen toestelverzekering hebt afgesloten dan kun je een 2e hands toestel bij marktplaats of een nieuw toestel bij b.v. de media markt kopen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Je hebt het recht om 14 dagen na je bestelling je aankoop te annuleren zonder opgaaf van reden.
Dan moet je wel het toestel dat je hebt gekregen ongeschonden en ongebruikt weer terugsturen.
1) Jouw respijt periode is allang verlopen
2) Jij kan het toestel niet meer terugsturen

Je is niet het risico van de provider dat jouw toestel is gestolen. Dus je moet het 2 jarig contract gewoon uitdienen. Als je geen eigen toestelverzekering hebt afgesloten dan kun je een 2e hands toestel bij marktplaats of een nieuw toestel bij b.v. de media markt kopen.