beantwoord

Abonnement verlengen Tele2

Hallo,
Hoe kan het dat het duurder is om mijn abonnement te verlengen dan een nieuwe af te sluiten?
Ik verwachtte eerder dat vaste klanten voordeel zouden hebben.
Ik kreeg via tele2 namelijk het aanbod: De aanbieding die wij voor u hebben bij Tele2 is het volgende: onbeperkt bellen en 1,5 GB internet voor €40 per maand en eenmalig €21 bijbetalen (inclusief 15 euro bestaande klant korting). Terwijl een nieuw abonnement ook 40euro per maand is maar dan met 2.5gb aan internet meer.

icon Beste antwoord door eric 29 april 2016, 11:18

De S7 edge 32 GB kost voor nieuwe klanten 43 euro met 1.5 GB en onbeperkt bellen/sms. Eenmalig toestelkosten 27 euro en eenmalig aansluitkosten 30 euro.
Het aanbod van 1.5 GB, onbeperkt bellen en eenmalig 21 euro is dus zeker beter dan voor nieuwe klanten.
Vergeet niet dat het abonnementsonderdeel voor nieuwe klanten maar 16 euro is, de rest is het betalen van het toestel.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 Reacties

Dit gaat over de s7 edge
Bel eens met afdeling verkoop 0800-1602
Reputatie 7
Badge +4
De S7 edge 32 GB kost voor nieuwe klanten 43 euro met 1.5 GB en onbeperkt bellen/sms. Eenmalig toestelkosten 27 euro en eenmalig aansluitkosten 30 euro.
Het aanbod van 1.5 GB, onbeperkt bellen en eenmalig 21 euro is dus zeker beter dan voor nieuwe klanten.
Vergeet niet dat het abonnementsonderdeel voor nieuwe klanten maar 16 euro is, de rest is het betalen van het toestel.

Ik kreeg via mobiel.nl een bericht aangezien ik daar mijn tele2 abonnement gestart heb. Dus ging ik daar voor een tele2 abonnement kijken en vond ik de s7edge met 4gb en onbeperkt bellen en smsen voor 40euro per maand eenmalig 30euro aansluitkosten
Mobiel .nl heeft haar eigen aanbiedingen
Zij leveren de telefoons die ze groter kunnen inkopen waardoor ze voordeliger kunnen leveren. Wat let je om daar te verlengen dan?
Reputatie 7
Badge +4
Ja, inderdaad. Mobiel.nl kan gewoon een mooi aanbod maken wat anders is dan op de Tele2 site.
Dus, vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan!