beantwoord

Abonnement verlengen Tele2

• 18 april 2016
  • 4 reacties
  • 139 x bekeken

Hi

Onlangs is mijn toestel van de trap af gevallen waardoor deze helemaal stuk is gegaan op dit moment zit ik dus zonder toestel
mijn contract loopt tot zie onderstaande
Einddatum:
02 december 2016

Normaal gesproken betekend dit tot ik pas vanaf 2 September me Abbo kan verlengen met een nieuw toestel
ik ben ondertussen al wat jaartjes klant bij tele 2 , en er is simpel weg gewoon geen geld voor een nieuwe toestel te kopen
zou iemand mij kunnen vertellen als ik met tele 2 bel of ze mij dan tegemoet zouden kunnen komen en mijn abbo eerder kunnen verlengen
waardoor ik erna een contractduur heb voor 2 jaar en 8 maanden , zou me wel zou netjes lijken als ze dit voor mij in orde zouden kunnen maken , is hier iemand bekend mee die dit al een eerder heeft gedaan want ik ben op dit moment echt radeloos zonder toestel:(

Met vriendelijk groet ,
Mike
icon

Beste antwoord door mike2912 18 april 2016, 11:43

oke thanks is al opgelost , ik mocht hem ook vervroegd verlengen happy customerXDXD
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Het kan wel een vriend van me had 11 maanden van te voren verlengt omdat zijn toestal kapot was.
Omdat hij aardag lang bij tele2 was mocht het
Ik heb mijn abonnement vervroegd verlengt! Je kan hem gewoon verlengen
oke thanks is al opgelost , ik mocht hem ook vervroegd verlengen happy customerXDXD
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Mike,

Wat fijn dat het gelukt is :)
Mocht je nog andere vragen hebben maak dan een nieuw topic aan.
Ik sluit dit topic aangezien je eruit bent gekomen!

Groet, Trinh