Abonnement verlengen of opzeggen

  • 2 februari 2015
  • 1 reactie
  • 165 x bekeken

Goede middag,

Sinds april 2013 heb ik een Tele2 Abonnement (2-jarig). Via de virtuele assistent krijg ik te horen dat ik pas (op zijn vroegst) 25 mei 2016 in aanmerking kom voor verlenging of wijziging. Hier klopt er niets van, ik heb geen 3-jarig contract dus ik wil weten welke stappen ik moet ondernemen. (Wel heb ik een nummerwijziging gehad, ik weet niet of het daarmee te maken heeft)

Ik wacht spoedig op een bruikbare reactie.

Groetjes,

Ufuk Ermis

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 1
Badge +2
Hoi Uermis,

Wat vervelend! Zou je jouw NAW-gegevens + klantnummer in een privebericht willen sturen? Ik kan dan even met je mee kijken. Ik hoor het graag!

Groeten, Rachid