beantwoord

Abonnement verlengen met telefoon

• 15 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 187 x bekeken

Hi, 

Ik heb een vraag. Ik heb een abbonement afgesloten voor 1 jaar. Over een half jaar is deze afgelopen en ik krijg nu al meldingen over het verlengen van mijn abbonement.

Dit wil ik graag doen met telefoon erbij. Mijn vraag, wanneer zou ik de telefoon dan krijgen? Over een half jaar of direct al?

Groetjes 

Soraya 

icon

Beste antwoord door theocoppes 15 oktober 2019, 22:18

Vier maanden voordat je abonnement is afgelopen kun je verlengen en ontvang je mits voorradig eventueel meteen een nieuwe telefoon. 

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Vier maanden voordat je abonnement is afgelopen kun je verlengen en ontvang je mits voorradig eventueel meteen een nieuwe telefoon. 

Reputatie 7
Badge +4

Als je nu alleen een simonly hebt kun je direct al verlengen met toestel. Het nieuwe abonnement gaat in zodra jij je telefoon ontvangt.

Als je nu alleen een simonly hebt kun je direct al verlengen met toestel. Het nieuwe abonnement gaat in zodra jij je telefoon ontvangt.

Betaal ik dan dubbel of vervalt mijn sim only?

Reputatie 7
Badge +4

De simonly wordt verlengt naar een abonnement met telefoon. Je betaald dus NIET dubbel.

Reputatie 2
Badge

Hi @saakuipers, dit wordt gezien als een verlenging, waar een aantal voorwaarden aan hangen. Die kan je op onze site teruglezen! Heb je nog andere vragen, laat het gerust weten. 

Groetjes, 

Rox

Reageer