beantwoord

Abonnement verlengen + is 1000MB te weinig bij nieuwe iPhones

• 8 oktober 2015
  • 3 reacties
  • 237 x bekeken

Hoi!

Ik zit al 3,5 jaar bij Tele2 met een iPhone 4 die nu toch wel redelijk aan z'n eind zit, dus ik wil graag overstappen. Nu stuitte ik pas op een abonnement van Tele2 (via BelSimpel.nl) voor een iPhone 5S met 1000MB internet. Dezelfde hoeveelheid die ik nu heb en vrijwel nooit overheen ga, soms niet eens over de helft.

Nu vraag ik me twee dingen af.
1. Als ik via BelSimpel dit abonnement afsluit, moet ik van te voren dan mijn huidige SimOnly abonnement (die elke maand opzegbaar is) opzeggen, of gaat dat automatisch als ik het nieuwe abonnement afsluit?
2. Is 1000MB te weinig voor een iPhone 5S? Ik ben van plan gewoon op 3G te blijven.

En alle andere dingetjes die ik zou moeten weten voordat ik dit abonnement afsluit zijn natuurlijk ook van harte welkom!
icon

Beste antwoord door Raaf12 8 oktober 2015, 21:46

Je kan gewoon doorbellen met de nieuwe fone omdat de provider dezelfde is. De iPhone 5S heeft een nano sim die kleiner is. Kan op maat geknipt worden, of een nieuwe sim kopen. Verbruik heb je zelf in de hand. Een nieuw toestel gaat niet meer gebruiken :8
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Je kan gewoon doorbellen met de nieuwe fone omdat de provider dezelfde is. De iPhone 5S heeft een nano sim die kleiner is. Kan op maat geknipt worden, of een nieuwe sim kopen. Verbruik heb je zelf in de hand. Een nieuw toestel gaat niet meer gebruiken :8

Bij mij wel hoogstwaarschijnlijk. Nu gebruik ik maar 2000 MB. Lekker goedkoop, maar wel een beetje gierig.
Reputatie 6
Badge +5
Hoi nienneus,
Bedankt voor je vragen.
Raaf12 heeft je al goed geholpen zie ik.
Heb je ook al eens rondgekeken op onze site?

Wij hebben nu ook prachtige aanbiedingen voor je met iPhones!
Vooral de iPhone 6, iPhone 6S zijn bij ons nu met een mooie prijs verkrijgbaar :)
Hier kan je ook kijken hoeveel data je wilt.
De ontwikkelingen verlopen snel en steeds meer toepassingen vinden plaats via de mobiele netwerken. Muziek, films, contact via beeldbellen etc.
Het is verstandig om veel data te nemen, zodat je klaar bent voor de toekomst.
Als je hier nog meer over wilt weten, kan je me dat altijd vragen.
Succes met het vinden van het juiste toestel!
Vriendelijke groet,
Ben