vraag

Abonnement verlengen ander nummer vragen?

• 29 maart 2017
  • 6 reacties
  • 1228 x bekeken

De klantenservice is al gesloten vandaar dat ik mijn vraag hier stel, wellicht dat ik het antwoord eerder heb zodat ik ook andere opties kan bekijken.

Ik heb nu een abbo verloopt over 2 maanden, nou kan ik verlengen alleen is het mogelijk om een andere nummer te krijgen of is dit niet mogelijk, want ik wil graag een ander nummer. Of moet ik echt een 2e abonnement afsluiten en de komende 2 maanden dubbel betalen totdat mijn huidige is verlopen?

alvast bedankt

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

De klantenservice is al gesloten vandaar dat ik mijn vraag hier stel, wellicht dat ik het antwoord eerder heb zodat ik ook andere opties kan bekijken.

Ik heb nu een abbo verloopt over 2 maanden, nou kan ik verlengen alleen is het mogelijk om een andere nummer te krijgen of is dit niet mogelijk, want ik wil graag een ander nummer. Of moet ik echt een 2e abonnement afsluiten en de komende 2 maanden dubbel betalen totdat mijn huidige is verlopen?

alvast bedankt

Nee hoor je kunt nu al een ander nummer aanvragen als je dat wenst. Bel morgen
even de klantenservice 020-754 4444
Reputatie 7
Badge +5
https://www.tele2.nl/klantenservice/nieuw-telefoonnummer-aanvragen/?_ga
Badge
Via de link kun je inderdaad een aanvraag indienen. Je kunt ook via de klantenservice een nieuw nummer aanvragen.
Als je niet eerder een nieuw nummer hebt gekregen kun je deze gemakkelijk aanvragen en kun je de volgende dag al een nieuw nummer hebben.
Je kunt het nummer dat je dan krijgt niet zelf kiezen en dit is een service die we eenmalig kosteloos aanbieden, maar niet vaker dan 1 keer.

Vanaf 4 maanden voor de einddatum van je contract kun je je abonnement verlengen.
Via de link kun je inderdaad een aanvraag indienen. Je kunt ook via de klantenservice een nieuw nummer aanvragen.
Als je niet eerder een nieuw nummer hebt gekregen kun je deze gemakkelijk aanvragen en kun je de volgende dag al een nieuw nummer hebben.
Je kunt het nummer dat je dan krijgt niet zelf kiezen en dit is een service die we eenmalig kosteloos aanbieden, maar niet vaker dan 1 keer.

Vanaf 4 maanden voor de einddatum van je contract kun je je abonnement verlengen.

Nou,ik heb al vaker nieuwe telnr gehad in die paar jaar bij jullie en kost mij niks. Heb 4G. Normaal betaal je altijd 30 euro maar bij mij was elke keer gratis.
Idd,kan je bij verlenging nieuwe telnr aanvragen. Mocht ik ook gister maar heb mijn telnr gehouden. Je krijgt in de nacht al je nieuwe telnr en in de ochtend krijg je ong om 08.00 uur smsje met je nieuwe telnr.
Badge
Omdat er niet meer gereageerd is in dit topic zal deze gesloten worden.
Als je nog vragen hebt kun je een nieuw topic openen.