beantwoord

Abonnement verlengen

• 8 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 241 x bekeken

Hoi,

Ik ben nu voor het eerst klant bij Tele2 en mijn abonnement verloopt in Maart. Ik zie dat ik 4 maanden voor de einddatum kan verlengen en dat zal betekenen dat ik in December kan verlengen. Ik had hier wel een aantal vraagjes over.

1) Als ik verleng, 4 maanden voor het einde, moet ik dan extra geld betalen?

2) Loopt mijn oude abonnement dan nog door en moet ik voor beide betalen? Of krijg ik dan mijn gekozen telefoon + abonnement pas in maart? Omdat dan mijn abonnement pas verloopt zeg maar

3) Kan ik mijn oude nummer gewoon behouden?
icon

Beste antwoord door eric 8 oktober 2019, 12:36

Je behoud je eigen nummer, ontvangt direct na bestellen je telefoon en gaat pas aansluitend aan je huidige abonnement voor het nieuwe abonnement en afbetaling van je toestel betalen. Prima deal dus!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 4
Badge

Aangezien ik geen antwoord meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. 

Fijne dag! Groet Petra

Reputatie 4
Badge
@marlieskajuiter Eric heeft eigenlijk al antwoord gegeven op je vragen, kan ik verder nog iets voor je betekenen?

Groet Petra
Oke top! Zeker een goede deal 🙂 en fijn dat dat nu duidelijk is. Bedankt
Reputatie 7
Badge +4
Je behoud je eigen nummer, ontvangt direct na bestellen je telefoon en gaat pas aansluitend aan je huidige abonnement voor het nieuwe abonnement en afbetaling van je toestel betalen. Prima deal dus!