beantwoord

Abonnement verlengen

Ik kan binnenkort mijn abonnement verlengen.
Waarom is een abonnement verlengen bij Tele 2 duurder dan bijvoorbeeld bij Mobiel.nl of Bel Simpel.nl
Bij de IPhone 6s met 32 GB met 100 min en 5 GB betaal ik bij Tele 2 € 34,00 per maand en bij Mobiel.nl € 30,00 per maand (met €11,00 bijbetalen) maar dan ben ik bij een abonnement van 24 mnd nog altijd goedkoper uit dan bij Tele2.

icon Beste antwoord door eric 8 september 2017, 18:06

Het sim abonnement is even duur als bij de providers zelf.
Doordat retailers grote partijen toestellen koopt die ze met elke simkaart van een provider kunnen verkopen kunnen zij inkoop voordeel behalen. Helaas komt het ook voor dat ze grijze import gebruiken om de kosten te drukken.
Bij providers koop je altijd het EU model waar alle diensten op gecertificeerd zijn.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Doordat retailers grote partijen toestellen koopt die ze met elke simkaart van een provider kunnen verkopen kunnen zij inkoop voordeel behalen. Helaas komt het ook voor dat ze grijze import gebruiken om de kosten te drukken.
Bij providers koop je altijd het EU model waar alle diensten op gecertificeerd zijn.
Reputatie 4
Badge +3
eric schreef:

Ik kan het niet beter verwoorden.