beantwoord

Abonnement verlengen

  • 11 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 65 x bekeken

Hallo allemaal,

Ik heb nu een sim only en wil graag mijn abonnement verlengen met een telefoon erbij. Helaas als ik naar de s6 edge+ ga en klik op verlengen dan krijg ik de melding dat mijn telefoon nummer niet correct is ingevuld, of het niet hoort bij een tele2 consumenten abonnement. Hoe kan ik dit verhelpen of is er geen mogelijkheid en moet ik daarom wachten tot mijn sim only af loopt?
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 12 oktober 2016, 10:09

Bel anders even de gratis verkooplijn.

Dit gratis nummer is 0800-2180 🙂
groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge
Bel anders even de gratis verkooplijn.
Reputatie 5
Badge +4
Bel anders even de gratis verkooplijn.

Dit gratis nummer is 0800-2180 🙂
groetjes Kiko