beantwoord

Abonnement verlengen.

• 2 juli 2016
  • 2 reacties
  • 118 x bekeken

Hallo,

Op dit moment heb ik een samsung note 3 (los gekocht) met een sim only abonnement van tele2 waarbij ik een tijdje geleden een gratis verdubbelaar heb gekregen van tele2, nu wil ik graag een abonnement op de samsung note 4 nemen bij tele2 (dus geen sim only), alleen verkopen ze deze zelf niet maar wel op website mobiel.nl (kan dit kloppen?!) en indien ik het via die website doe heb ik dan nogsteeds recht op de verdubbelaar die ik heb gekregen?
icon

Beste antwoord door him 2 juli 2016, 13:35

Dit kan komen omdat de note 4 geen voLTE ondersteund op het Tele2 netwerk, maar dat weet ik niet zeker :8.
Als het daardoor zou komen; Tele2 'verkoopt' nog alleen maar toestellen die voLTE ondersteunen 🙂.

De verdubbelaar verloopt helaas nadat je een nieuw abonnement neemt. (Ik zit momenteel met dezelfde struggle ;p)

Edit; typo's en wat verduidelijkt
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 2
Badge
Dit kan komen omdat de note 4 geen voLTE ondersteund op het Tele2 netwerk, maar dat weet ik niet zeker :8.
Als het daardoor zou komen; Tele2 'verkoopt' nog alleen maar toestellen die voLTE ondersteunen 🙂.

De verdubbelaar verloopt helaas nadat je een nieuw abonnement neemt. (Ik zit momenteel met dezelfde struggle ;p)

Edit; typo's en wat verduidelijkt
Reputatie 7
Badge +4
De nieuwe 4G abonnementen (vanaf nov 2015) zijn bij meer data een stuk goedkoper dan de oudere abonnementen waar je ook 3G toestellen mocht gebruiken.
Dat verschil hebben ze verkleint met de verdubbelaar. Je zal bij dezelfde hoeveelheid data denk ik nog steeds goedkoper uit zijn met een nieuw sim only abonnement.
Bij Tele2 verkopen ze zelf de hardlopers, mobiel.nl kan groter inkopen omdat ze hun toestellen met abonnementen van alle netwerken verkopen.
Bij mobiel.nl staat dat de huidige netwerkacties gelden tot 3 juli.