beantwoord

Abonnement verlengen

• 20 juni 2015
  • 22 reacties
  • 390 x bekeken

Ik heb deze week mijn abonnement verlengd met nummerbehoud en een nieuw toestel (van Iphone 4 naar Iphone 6). Maar mijn oude abonnement loopt tot 15 Oktober. Nu kreeg ik bij mijn nieuwe telefoon een brief waarop stond dat ik mijn nieuwe simkaart activeren. Moet ik de simkaart nu al activeren en gaat mijn nieuwe abbo dan al in? En hoe zit dat dan met mijn oude telefoon en simkaart?
icon

Beste antwoord door karin 20 juni 2015, 16:39

bij verlenging gaat het nieuwe abo pas in op de dag dat het oude contract afloopt. Als je een nieuwe simkaart activeert komt daar gewoon je oude abonnement op.Velma zegt dat ook al. Verleng je van sim only naar abo met toestel dan gaat verlenging meteen in.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

22 reacties

Ja je moet je nieuwe simkaart activeren.
Ja je nieuwe abo gaat meteen in als je bij de deur getekend hebt.
Oude sim werkt niet meer, nadat je je nieuwe simkaart geactiveerd hebt.
Oude telefoon blijft gewoon van jezelf.
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Kevko,

Welkom op het forum. heb je ook een bevestiging van de verlenging gehad? Welke startdatum staat daar op? Wanneer je een abonnement met nummerbehoud aanvraagt dan gaat deze altijd in wanneer je oude abonnement afgelopen is, omdat we per dan pas het nummer kunnen porteren. Als je nog vragen hebt dan hoor ik dat graag.

Groetjes,

Velma
Reputatie 3
Badge +1
Gaat het om verlengen of een nieuw abonnement? Bij verlengen wordt er niet geporteerd.
Mocht je overstappen van een andere aanbieder zal het pas ingaan als je contract daar stopt.
Wat gebeurt er als ik mijn nieuwe simkaart nu activeer? Gaat mijn oude abbo dan verder op mijn nieuwe simkaart en telefoon?
Nee dan gaat je nieuwe abo in, zo ging dat iig bij mij bij vroegtijdig verlengen.
Wat je gedaan hebt, voor zover ik het uit je eerste post begrepen heb.
Je moet dan wel de maanden erbij tellen, die je oude abo nog loopt.

En mijn eerdere post klopt volgens mij ook gewoon.
Reputatie 7
Badge +5
Wat gebeurt er als ik mijn nieuwe simkaart nu activeer?
iPhone ?
Dan krijg je buiten de bundel kosten naar Apple in het U.K. 🆒
Wat gebeurt er als ik mijn nieuwe simkaart nu activeer?
iPhone ?
Dan krijg je buiten de bundel kosten naar Apple in het U.K. 🆒

Dat kost ook maar 10 eurocent, SMS naar Facetime.
Reputatie 7
Badge +5
Ja en ?
Ik geef antwoord op wat ik gequote heb.
Is ook het enige antwoord wat tot nu klopt en duidelijk is in dit topic.
Ja en ?
Ik geef antwoord op wat ik gequote heb.
Is ook het enige antwoord wat tot nu klopt en duidelijk is in dit topic.

Dat is jou mening, dat meneer geen goed antwoord heeft gekregen.
Volgens mij staat het er gewoon..
Maar kom jij dan eens met HET antwoord.
En quote dan de hele vraag, daar heeft de topicstarter volgens mij veel meer aan.
Nu fungeer je meer als een stoorzender, en daar schiet men ook niets mee op.
Reputatie 7
Badge +5
Waarom moet ik een hele post quoten als ik maar op 1 deel daarvan een juist antwoord weet ?
Ik zeg nergens dat meneer? géén goed antwoord heeft gehad, voorlopig is nog niet duidelijk om wat voor abonnement het gaat en/of het een overstap betreft.
Als je zelf al komt met "volgens mij" en "dat ging bij mij zo", ga dan niet mij lopen klooien alsof ik een stoorzender ben.
Het is een verlenging van een abbo Iphone 4 naar een Iphone 6. Beide abbo van Tele2 met telefoon en geen Sim-only.
bij verlenging gaat het nieuwe abo pas in op de dag dat het oude contract afloopt. Als je een nieuwe simkaart activeert komt daar gewoon je oude abonnement op.Velma zegt dat ook al. Verleng je van sim only naar abo met toestel dan gaat verlenging meteen in.

Dat klopt niet, die gaat meteen in als je verlengt.
Je moet wel de drie maanden van je oude abo er nog wel bijtellen.
Want het oude toestel is nog niet helemaal betaald.
Waarom moet ik een hele post quoten als ik maar op 1 deel daarvan een juist antwoord weet ?
Ik zeg nergens dat meneer? géén goed antwoord heeft gehad, voorlopig is nog niet duidelijk om wat voor abonnement het gaat en/of het een overstap betreft.
Als je zelf al komt met "volgens mij" en "dat ging bij mij zo", ga dan niet mij lopen klooien alsof ik een stoorzender ben.

Volgens jezelf was jou antwoord het enigste antwoord dat klopte.
Dan impliceer je dat de andere antwoorden niet goed zijn.
Meneer/mevrouw heeft het in zijn eerste post over verlengen, en zijn oude toestel ( wat hiermee gebeurt)
Die komt dan van Tele2 af (eerder abo) anders hoef je dat niet na te vragen als hij van jezelf is en niet van Tele2 afkomt.
Dat is denk ik duidelijk genoeg.toch.

En als je ik zegt, dan is dat niet absoluut (ik kan het idd fout hebben)
Dat geeft idd nog wat ruimte, maar dat doe ik gewoon expres want ik weet zowat zeker dat ik goed zit.
Let wel, ik zeg zowat zeker.
Ik houd altijd een slag om de arm.
Reputatie 7
Badge +5
Is goed hoor Cypher, zinloze discussies uitlokken gaat je nog steeds goed af.
Ik heb gequote en daar MIJN antwoord op gegeven, wat je verder wil bereiken met je onzin zal me worst wezen.
Dus als je het niet met bepaalde personen ( waaronder jijzelf ) eens bent, dan zit je hier blijkbaar onzin uit te kramen.
Ik denk dan als je zelf zo kritisch bent, ontvang deze dan ook zoals je hem uitdeelt.
Het het enigste dat ik trouwens gedaan heb, is het een en ander voor de topic starter opgehelderd.
Daar doe ik het immers voor, en niets anders.
Daar houd ik mijzelf het liefste mee bezig, en niet dat gedoe met andere superusers wat hier speelt.
ik heb de informatie ontvangen van Maurice Cypher, er waren tijdens jouw afwezigheid wat misverstanden over verlenging. De info die jij geeft is niet juist. Zie ook het antwoord wat Velma geeft
verlenging van abo met toestel naar abo met toestel gaat in op einddatum contract. verlengen van sim only nasr abo met toestel meteen. Je ontvangt wel meteen je nieuwe toestel en sim
Als dat zo is, then i stand corrected.
Die uitleg heb ik idd niet meegekregen, want ik was er niet.

De laatste keer dat ik deze uitleg gedaan heb klopte dat namelijk wel (volgens Tele2)
Nieuwe sim geactiveerd toen deze thuis bezorgd werd met de nieuwe telefoon.
En toen ik vervroegd verlengde ging mijn nieuwe tarief meteen in, wat dan ook weer vreemd is.
Die zou dan drie maanden later pas in gegaan moeten zijn volgens de uitleg van Maurice.

Dan ga ik het eens even uitzoeken bij de betreffende persoon, want ik wil natuurlijk geen verkeerde adviezen geven

.
Reputatie 7
Badge +5
Gooi het in klankbord of beter, in de gouden lounge.
Maak je nog een goede beurt ook en iedereen weer bij de les.
Op de verlengpagina zou ook nog kunnen.....da's te simpel 🆒

Toen ik :?
Toen ik glasvezel wilde kon het ook, toen ik vroeg waarom niet weet ik nog niet 😉
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Kevko,

Als ik het goed begrijp dan heb je een abonnement met toestel dat tot 15 oktober loopt en deze heb je verlengd in opnieuw een abonnement met toestel? In dat geval heeft Karin303 gelijk zal de verlenging ingaan wanneer het oude contract is afgelopen. En als je de simkaart activeert dan komt daar je oude abonnement op te staan. Laat je het me weten als er nog onduidelijkheden zijn?

@Cypher, dit is inderdaad veranderd Cypher.

Groetjes,

Velma
Hallo Velma.

Karin had het al uitgelegd, maar iig bedankt voor het bevestigen van.

Groeten

Cypher