beantwoord

Abonnement verlengd, nieuwe bundels, kosten?

• 15 maart 2016
  • 2 reacties
  • 152 x bekeken

MIjn abonnement liep op 18 maart 2016 af en deze heb ik daarom afgelopen weekend verlengd.
Dit nieuwe abonnement is op 13 maart 2016 ingegaan. Nu vraag ik me af hoe dit geregeld wordt met de kosten.
Ik betaalde voorheen 15 euro per maand en met mijn nieuwe abonnement 11 euro per maand.
Omdat ik halverwege een maand ben overgestapt, betaal ik dan voor de maand maart 15 of 11 euro?
Of misschien zelfs 26 euro (wat ik overigens belachelijk zou vinden)?
Daarnaast de vraag wanneer mijn nieuwe, maandelijkse bundels vanaf nu in gaan.
Dit was altijd op de eerste van de maand (ongeacht begindatum contract), maar is dit inmiddels veranderd?
Aangezien ik sinds de 13e (nieuwe contract ingegaan) weer nieuw internet heb gekregen.

Hopend op een snelle reactie.
Darcy
icon

Beste antwoord door Rick van Tele2 21 maart 2016, 12:31

Beste Darcy,

Leuk om te horen dat je een verlenging bent aangegaan :)
Je betaalt natuurlijk niet voor twee abonnementen tegelijk. Stel: jouw nieuwe abonnement gaat precies op de helft van jouw betaalperiode (zie factuur) in, dan zou je 7,50 + 5,50 betalen. Het wordt dus evenredig berekend aan de hand van het aantal dagen waarop je de beide abonnementen gebruikt.
Den wat betreft jouw nieuwe bundels. Het kan zijn dat jouw bundels op een andere datum ingaan, maar je kunt het beste jouw MijnTele2 of de app in de gaten houden. Daar staat hoe lang jouw bundels nog geldig zijn :)
Heb ik jouw vragen hierbij beantwoord of kan ik jou nog verder helpen?

Groetjes,
Rick
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Anyone?
Reputatie 4
Badge +3
Beste Darcy,

Leuk om te horen dat je een verlenging bent aangegaan :)
Je betaalt natuurlijk niet voor twee abonnementen tegelijk. Stel: jouw nieuwe abonnement gaat precies op de helft van jouw betaalperiode (zie factuur) in, dan zou je 7,50 + 5,50 betalen. Het wordt dus evenredig berekend aan de hand van het aantal dagen waarop je de beide abonnementen gebruikt.
Den wat betreft jouw nieuwe bundels. Het kan zijn dat jouw bundels op een andere datum ingaan, maar je kunt het beste jouw MijnTele2 of de app in de gaten houden. Daar staat hoe lang jouw bundels nog geldig zijn :)
Heb ik jouw vragen hierbij beantwoord of kan ik jou nog verder helpen?

Groetjes,
Rick