beantwoord

abonnement verlengd

• 9 februari 2015
  • 4 reacties
  • 136 x bekeken

Beste tele2,

Ik heb vandaag mijn abonnement verlengd, en een nieuwe mobiel uitgekozen.
Maar mijn oude loopt tot 24 april (geloof ik).
krijg ik dan die mobiel ook pas rond die 24 april of eerder, want mijn nieuwe sim kaart komt wel eerder, en die moet ik dan activeren.
maar dan heb ik nog me oude abonnement lopen. Moet ik dan dubbel betalen. (hoe zit dat precies)
gr.

jeroen
icon

Beste antwoord door Su van Tele2 12 februari 2015, 12:00

Goedemorgen Jeroen!

Wat leuk dat je je abonnement hebt verlengd!:) Je krijgt je toestel al eerder, mits deze wel op voorraad is. Je wordt gebeld door het OPD voor een afleverafspraak. Ik zou graag willen welk abonnement je nu hebt en wat voor abonnement je hebt afgesloten bij ons. Had je bij je huidige abonnement ook een toestel of sim-only? Ik kan dan aangeven wanneer je nieuwe abonnement start. Je zal in ieder geval geen dubbele kosten betalen, want dit loopt in elkaar over.

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Su Ling
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Goedemorgen Jeroen!

Wat leuk dat je je abonnement hebt verlengd!:) Je krijgt je toestel al eerder, mits deze wel op voorraad is. Je wordt gebeld door het OPD voor een afleverafspraak. Ik zou graag willen welk abonnement je nu hebt en wat voor abonnement je hebt afgesloten bij ons. Had je bij je huidige abonnement ook een toestel of sim-only? Ik kan dan aangeven wanneer je nieuwe abonnement start. Je zal in ieder geval geen dubbele kosten betalen, want dit loopt in elkaar over.

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Su Ling
beste tele 2

ik heb nu een abonnement intertnet 500 mb met bel & sms 300 minuten (toe de samsung s3 bij genomen) is € 32 euro per maand
nu heb ik mijn abbonement verlengd met internet 500 MB en 150 Bel & sms (met de huawei mate 7) € 30 euro permaand

Maar me simkaart is binnen en mijn mobiel zometeen ook. maar dan moet ik mijn sim kaart activeren, maar hoe zit het dan met me oude simkaart?

groet,

jeroen
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Jeroen!

Je kan je nieuwe simkaart pas gebruiken op het moment dat je huidige contract afloopt. Je hoeft de nieuwe simkaart niet te activeren. Totdat je huidige abonnement afloopt, kan je je oude simkaart nog gebruiken. Mocht je huidige simkaart nu niet het juiste formaat zijn voor je nieuwe toestel, dan kan je een nieuwe simkaart bestellen. Echter zijn hier wel €15 aan kosten verbonden. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag van je.

Groetjes,
Su Ling
Hi Su Ling,

Can you make it clear for me ?

My contract ends in December, I renewed for a Sim Only and regret deeply as I hate my telephone and want a new one. Can I cancel the sim only and renew with a new telephone?

If I understand good the new telephone will work only after December ? So I still have to pay for my old telephone until december ? Or can I get the new telephone now and stop paying for the old one ?

Thx !!