beantwoord

Abonnement uit zichzelf 2 jaar verlengd?

• 7 maart 2016
  • 3 reacties
  • 227 x bekeken

• Durft te posten
  • 1 reactie
Hallo,

Ik zag op mijn Tele2 dat mijn mobiele abonnement is afgelopen.
ik heb toen via Mobiel.nl , abonnement verlengen met nieuw toestel gekocht. ( bij TELE2)
nu krijg ik bericht van Mobiel.nl dat mijn abonnement al verlengt is en ze hier verder niets aan kunnen doen.
hoe kan dit? ik heb nergens anders mijn abonnement verlengt..
en ik ga nu ook meer betalen per maand, voor het zelfde abonnement zelfde toestel.

gr Tim
icon

Beste antwoord door Ben van Tele2 8 maart 2016, 10:29

Hoi Mowy,
Bedankt voor je vraag en leuk om te horen dat je wilt verlengen bij ons!
Daar zijn we altijd blij mee!

Zoals Raaf12 al zegt kan de prijs hoger zijn na je abonnementsperiode omdat je (mogelijke) kortingen dan komen te vervallen.
Als je niks doet zal het abonnement automatisch met 1 maand worden verlengd. Je kan dan ook maandelijks opzeggen en weer verlengen (sim only of met een toestel).

De website waar je hebt verlengd zegt dat de verlenging al is gedaan? Dat is heel apart want dat zou niet zo moeten zijn.
Om het direct te weten en om mooie aanbiedingen te krijgen is misschien verstandig om ons te bellen op 0800-1602 (Consumenten Sales).
Hier kunnen we precies zien hoe het zit voor je en alles direct regelen voor een mooie prijs.

Laat het me weten als ik nog meer voor je zou kunnen doen.
Vriendelijke groet,
Ben
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Je kan per maand opzeggen als de contractperiode voorbij is. Dat de prijs hoger is komt omdat je nu geen korting meer hebt.
Reputatie 1
dat is wel even handig om te weten, ik zit straks in dezelfde situatie
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Mowy,
Bedankt voor je vraag en leuk om te horen dat je wilt verlengen bij ons!
Daar zijn we altijd blij mee!

Zoals Raaf12 al zegt kan de prijs hoger zijn na je abonnementsperiode omdat je (mogelijke) kortingen dan komen te vervallen.
Als je niks doet zal het abonnement automatisch met 1 maand worden verlengd. Je kan dan ook maandelijks opzeggen en weer verlengen (sim only of met een toestel).

De website waar je hebt verlengd zegt dat de verlenging al is gedaan? Dat is heel apart want dat zou niet zo moeten zijn.
Om het direct te weten en om mooie aanbiedingen te krijgen is misschien verstandig om ons te bellen op 0800-1602 (Consumenten Sales).
Hier kunnen we precies zien hoe het zit voor je en alles direct regelen voor een mooie prijs.

Laat het me weten als ik nog meer voor je zou kunnen doen.
Vriendelijke groet,
Ben