abonnement tijdelijk ophogen

• 10 september 2015
  • 16 reacties
  • 461 x bekeken

Hallo,

Ik heb een abonnement en ben door omstandigheden door mijn bel en sms bundel heen.
Kan ik dat alleen voor deze maand ophogen en hoe krijg je dat voor elkaar?

gr.
Noor

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

16 reacties

Ligt aan het abonnement je krijgt het voor elkaar via de klantenservice tel.020-754 4444
Reputatie 2
Badge
Als je een recent abonnement hebt kun je elke maand je bundels aanpassen. Dit kan echter niet voor bellen/smsen in de lopende maand.
Data bundels zijn wel los te bestellen.

Keuze: Als je een beetje extra moet bellen, accepteer dan de buiten de bundel kosten.
Als je verwacht nog VEEL te moeten bellen. Koop dan een nieuw simonly abonnement met onbeperkt bel/sms en zeg die na ontvangst gelijk weer op.. Maar kans dat je uiteindelijk 2 maanden betaald.

Nog een tip voor de toekomst: Onbeperkt bellen/sms kost 10 euro per maand.. Misschien iets voor jou..
oh kan dat bij Tele2 niet gewoon tussendoor? Ik kan bij mijn provider gewoon een keer per maamd bundels naar boven en beneden aanpassen als ik meer minuten of data nodig heb
Daar hoef ik dus niet een extra sim only abonnement voor te nemen
Gewoon even via de App bestellen kan maandelijks bij de meeste providers.
nee, dat gaat helaas niet.
Zo worden je bel minuten die je in de maand over hebt ook niet overgenomen naar de volgende maand 😞
nee dat is logisch vind ik je hebt de keuze om de gekochte minuten op te gebruiken.Maar ik dacht dat je bij Tele2 inmiddels ook net als bij andere providers maandelijks je bundels kon aanpassen. Ik dacht dat ze verderder waren intussen
Reputatie 2
Badge
He Karin,

Er was al geconstateerd door een ander forumlid dat jouw kennis van de Tele2 producten en processen niet helemaal up to date is, dus kijk even uit als je mensen advies geeft!
Hé Hopenloos

Ik gaf geen advies, ik antwoord op jouw advies en leg uit dat het bij de meeste providers wel mogelijk is belminuten en data in de lopende maand bij te bestellen.
Beetje vreemd dat je omdat je een keer wat belminuten tekort komt een extra sim only abonnement zou moeten nemen wat dan jouw deskundige advies is terwijl overal elders je gewoon maandelijks voor een luttel bedrag minuten kunt bijkopen.Maar ach voor een tientje per maand onbeperkt is ook een optie als de vraag is of eenmalig minuten kunnen worden gekocht.
Ik kijk echt wel uit hoor welk advies ik geef maak je geen zorgen komt helemaal goed!
Reputatie 7
Badge +5
Tja de Tele2 processen die up to date zijn, zij die van onnodig dure processen waar een beetje tegengas word gegeven.
De addertjes onder het gras bij deze gloednieuwe oplossing.
Hoe doe je dat dan met je nummer bijv: kun je nooit porteren naar die sim-only voor die ene maand.
Tele2 zal antwoorden, je hoeft er alleen mee te bellen, gebeld worden kan op je abbo nummer.
Voor dat tijdelijke nummer schaf je dan maar een extra telefoon aan, duo sim doen we niet aan.
Ach, en voor die ene maand, hooguit 2 maanden dubbele kosten mag toch geen probleem zijn.
Reputatie 2
Badge
Juist, voor die rariteiten van Tele2 komen de mensen naar dit forum, als Karin als niet Tele2 klant antwoorden gaat geven van mogelijkheden welke andere providers bieden, dan zijn de Tele2 klanten daar niet echt mee geholpen, sterker nog, dan wordt het een grote warboel aan info wat Tele2 dan misschien nog wel voor ze kan bieden.
Met alle respect voor haar leeftijd en dan nog steeds zo met de vernieuwingen meegaan...
Klanten adviseren op een Klantenforum blijft een vak apart. Het belang van de klant dient voorop te staan. Logisch denken en niet balken is hier de boodschap
Juist als ex klant Hopenloos (en die status heb ik niet voor niets) weet ik wat er speelt. De vragen gaan niet altijd over vernieuwing integendeel er is teveel niet vernieuwd en aangepast. Tele2 loopt hopenloos achter.
Reputatie 7
Badge +5
Vertel dan wat Tele2 te bieden heeft waar de klant mee geholpen zou zijn ? (ik heb het over dit topic)
Geen donder, alleen een warboel aan oplossingen die kluiten met geld kosten.
Volgens mij heb je een geheel vertekend beeld van de Senioren in onze samenleving Hopenloos.
Waarschijnlijk behoren deze dan ook niet tot de doelgroep van Tele2?

Sinds 2002 werk ik enthousiast mee aan de cursussen voor mijn leeftijdgenoten die door Senior Web worden gegeven door heel Nederland. Ik ben echt niet de enige 70 plusser die meegaat met zijn tijd.Lees onderstaand artikel maar eens......

https://www.seniorweb.nl/nieuws/helft-van-de-senioren-kan-niet-meer-zonder-de-digitale-wereld?utm_source=nieuwsbrief&utm_medium=email&utm_campaign=nieuwsbrief36-2015

Misschien iets om over na te denken ook voor Tele2?
Leeftijd speelt geen enkele rol in dit geval, fijn dat je me respecteert vanwege mijn leeftijd, maar dat hoeft echt niet hoor.
Gewoon een kwestie van interesse en vakliteratuur bijhouden.
Openstaan voor wat er bij de mensen leeft en ze eerlijke voorlichting geven.
Dat is wat ik probeer te doen.

Met alle respect voor haar leeftijd en dan nog steeds zo met de vernieuwingen meegaan...
Reputatie 6
Badge +5
Beste Duster445,
Ben je er uit gekomen? De eerste reactie van hopenloos gaf veel info.
Gelukkig zijn er mogelijkheden en doen we altijd ons best om te kijken hoe we je het beste kunnen aanbieden.

@karin303, hopenloos en Bombarie:
Het is een goede discussie die jullie voeren, maar hou het alsjeblieft netjes en respectvol.
Ik ga geen specifieke punten noemen waar het om gaat hier. Ik ga er van uit dat jullie weten waar ik het over heb.

Groetjes,
Ben
Beste Duster445,
Ben je er uit gekomen? De eerste reactie van hopenloos gaf veel info.
Gelukkig zijn er mogelijkheden en doen we altijd ons best om te kijken hoe we je het beste kunnen aanbieden.

@karin303, hopenloos en Bombarie:
Het is een goede discussie die jullie voeren, maar hou het alsjeblieft netjes en respectvol.
Ik ga geen specifieke punten noemen waar het om gaat hier. Ik ga er van uit dat jullie weten waar ik het over heb.

Groetjes,
Ben

Het is me helemaal duidelijk Ben. Maak je geen zorgen, komt helemaal goed.
Groet

Karin
Reputatie 6
Badge +5
🙂 Thanx Karin!
Leuk dat je nog steeds zo betrokken en actief bent! Mag ook wel eens een keer gezegd worden.
Groetjes,
Ben