beantwoord

Abonnement stopzetten

  • 4 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 136 x bekeken

Beste,

Afgelopen maand zou Vodafone mijn nummer hebben overgezet van Tele2, en daarmee automatisch mijn abonnement bij u opzeggen.
Vodafone heeft dit echter niet kunnen uitvoeren, waardoor mijn abonnement nog steeds loopt?
Ik heb momenteel geen inzicht in mijn zaken aangezien ik vanaf Augustus in Colombia woon.
Graag zou ik mijn abonnement per direct opzeggen om verdere, onnodige kosten te voorkomen.

Voor verdere afhandeling van deze kwestie, graag contact via e-mail.
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 6 augustus 2016, 15:29

Hoi EmielU,

Helaas behoort mail niet tot de contactmogelijkheden. Dit is dan denk ik het beste alternatief.

Ik hoor wat je zegt en naar mijn idee heb je dus 2 opties:
1. Je neemt contact op met Vodafone en je vraagt hoe ze dit gaan oplossen.
2. Je volgt het proces om zelf bij ons op te zeggen. Hoe dat kan lees je hier.

Heel veel succes met je avontuur in Colombia!

Groetjes Maurice
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Badge +4
Hoi EmielU,

Helaas behoort mail niet tot de contactmogelijkheden. Dit is dan denk ik het beste alternatief.

Ik hoor wat je zegt en naar mijn idee heb je dus 2 opties:
1. Je neemt contact op met Vodafone en je vraagt hoe ze dit gaan oplossen.
2. Je volgt het proces om zelf bij ons op te zeggen. Hoe dat kan lees je hier.

Heel veel succes met je avontuur in Colombia!

Groetjes Maurice
Ik heb contact met Vodafone en volgens Vodafone ligt de fout bij jullie. Graag dat jullie op een effectievere wijze contact met mij (en Vodafone!) zoeken. Waarom behoort Mail niet tot een contactmogelijkheid bij een "klantenservice"?!
Mijn kosten lopen inmiddels behoorlijk op, en ik wil simpelweg alleen mijn nummer behouden!
Reputatie 6
Badge +1
Je kan je ook laten bellen door Tele2 dan kost het jou geen belminuten
https://belmeterug.tele2.nl/index.php?pjc=TL2-RET-01&_ga=1.166062078.1304488046.1433252821