beantwoord

Abonnement / Simkaart werkt niet (netwerk problemen)

  • 16 January 2020
  • 13 reacties
  • 2943 x bekeken

  • Is lekker bezig
  • 6 reacties

Zit al langer bij Tele 2. Nu nieuwe simkaart. Ging eerste dagen goed, nu geregeld geen data, geen sms en kan niet bellen/ gebeld. Heel onhandig. Zit nu ook weer zonder bereik.

Alle rekeningen zijn gewoon betaald, ligt niet aan toestel. Staat ook dat ik vanmorgen vroeg al mn dagbundel opgebruikt had ( 5000MB) , maar heb helemaal geen internet, kan alleen online als ik thuis ben en WIFI heb.

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 17 January 2020, 09:25

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

13 reacties

Reputatie 7

Als je simkaart in een andere telefoon ook niet werkt, dan is de kans groot dat deze is beschadigd, wellicht tijdens het uitdrukken of plaatsen in de telefoon.

Rare is dat hij het de eerste week wel gewoon deed, daarna ineens niet meer. Kaart tussendoor er niet uitgehaald

 

Reputatie 3

Ik heb de melding ongeldige simkaart gehad, dit kwam af en toe voor. Toen heb ik een andere simkaart gekregen. Probleem was verholpen. Het kan dus zijn dat jouw simkaart los zit in de houder. Hierdoor maakt de simkaart geen contact, dus een andere simkaart aanvragen.

Of misschien mobiel opnieuw opstarten.

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Jaar 

Ik ga je helpen! 
Bedankt voor jouw duidelijke uitleg, het kan inderdaad zo zijn dat jouw nieuwe simkaart niet goed functioneert.
In dat geval stuur ik graag een nieuwe op. Heb je jouw toestel opnieuw opgestart zoals @Mercury78 aangeeft?
Soms helpt dit omdat het toestel dan een nieuwe verbinding maakt het netwerk.

Wat wij ook altijd controleren is of je de meest recente software update hebt gedaan. 
Laat je mij weten of dit allemaal in orde is?
 

@pipodeclown @Mercury78 Thanks voor jullie support! 

 

Heb m al meerdere keren opnieuw opgestart, helpt niet. Is heel vervelend, heb update gedaan. Niets helpt. Heb hierdoor al grote problemen/ vervelende toestanden gehad. Al meerdere keren met de klantenservice gechat en met die geweldige virtuele assistent. Komen er niet uit. 

 

Ja, bedankt voor het meedenken pipodeclown en Mercury78!

Halo Cas van Tele2. Hoe kan mijn probleem verholpen worden? Een nieuwe simkaart duurt zeker weer een paar dagen?

Reputatie 6

 

Staat ook dat ik vanmorgen vroeg al mn dagbundel opgebruikt had ( 5000MB) ,

 

Dat is heel vreemd, ik hoop dat een moderator dit nog voor het weekend oppikt. Of anders de klantenservice bellen. 

 

Reputatie 3

Ik had de simkaart op een donderdag aangevraagd en deze lag zaterdag in de bus.

Reputatie 6
Badge +2

Halo Cas van Tele2. Hoe kan mijn probleem verholpen worden? Een nieuwe simkaart duurt zeker weer een paar dagen?

 

Ik ga er alles aan doen om dit voor jou op te lossen! Kan jij controlen of jouw netwerk instellingen juist zijn met behulp van onze Tele2 toestelhup : http://bit.ly/367ZO89.

Mocht het niet werken dan controleer ik jouw account en stuur ik eventueel een nieuwe Simkaart. Ik heb daarvoor jouw gegevens nodig!  De Simkaart kom met de post, dit duurt een aantal dagen.

Kan jij mij een  Privébericht sturen met de volgende gegevens : 

- Naam
- Volledige adres
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer
 

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas
Dan kijk ik direct met jou mee. :grin:

Groet,

Cas

 

Staat ook dat ik vanmorgen vroeg al mn dagbundel opgebruikt had ( 5000MB) ,

 

Dat is heel vreemd, ik hoop dat een moderator dit nog voor het weekend oppikt. Of anders de klantenservice bellen. 

 

Ja, dat vind ik ook heel raar, al diverse malen aan de klantenservice gemeld, geen reactie of alleen de mededeling dat het dan wel een storing zal zijn.

Reputatie 7

 

Staat ook dat ik vanmorgen vroeg al mn dagbundel opgebruikt had ( 5000MB) ,

 

Dat is heel vreemd, ik hoop dat een moderator dit nog voor het weekend oppikt. Of anders de klantenservice bellen. 

 

Ja, dat vind ik ook heel raar, al diverse malen aan de klantenservice gemeld, geen reactie of alleen de mededeling dat het dan wel een storing zal zijn.

WiFi assistent uit staan?

Ook vandaag mn data al weer op, nog geen moment online kunnen zijn. Klantenservice weet het ook niet. Raden aan om sms te sturen….dat werkt dus ook niet, is onderdeel van het probleem.