vraag

abonnement overzetten op andere naam

  • 30 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 180 x bekeken

Ik wil mijn abonnement overzetten op naam van mijn dochter die binnenkort 18 wordt. Aan de telefoon werd gezegd dat dat niet kan. Maar ik kwam het volgende op het forum tegen:
Gemarkeerd als antwoord: Ben van Tele2 op 11 februari 2015, 09:03
Hoi Siemen,
Bedankt voor je bericht en welkom op het Forum.
Het is zeker mogelijk om het abonnement over te zetten op een andere naam. Dat is geen probleem.

Als je de volgende stappen volgt, is het allemaal in één keer geregeld.
Stuur een brief per post naar het volgende adres:
Tele2 Nederland BV
Postbus 289
2400 AG Alphen aan den Rijn

Plaats in de brief de volgende informatie:
- Identiteitsbewijs (paspoort, ID-kaart) van beide personen.
- Bankgegevens beide personen (naam & IBAN)
- email adres beide personen
- telefoonnummers beide personen

Vermeld dan nog verder kort dat het abonnement moet worden overgezet van persoon A, naar persoon B op het adres waar je woont.
Wij zullen dan het abonnement overzetten naar persoon B zodat persoon A dan niet meer op het contract staat. Hiervan krijg je een bevestiging per mail/sms.

Als ik nog meer voor je kan doen, hoor ik het graag van je.
Dank je wel, en succes!
Ben
Bekijk origineel bericht
Hoe zit het nou?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dat was begin 2015. Sinds de introductie van hun eigen netwerk in november 2015 zijn ze strenger geworden omdat er veel fraude was/is.. Overname van abonnementen is toen afgeschaft.
Dus nu moet mijn dochter van nummer wisselen? Kan het ook anders? Ik vind dit erg onhandig.