beantwoord

abonnement overzetten op andere naam

  • 8 februari 2015
  • 5 reacties
  • 7579 x bekeken

Hallo,

Is het mogelijk om het abonnement wat wij in huis hebben, over te zetten op een andere naam?
Ik ga namelijk ons studentenhuis verlaten, en mijn medebewoners willen graag dit abonnement behouden.
Nu heb ik iemand bereid gevonden om het internet over te nemen.

Dus nogmaals mijn vraag: is dit mogelijk?

Alvast bedankt voor het beantwoorden van de vraag.

Met vriendelijke groet,
Siemen
icon

Beste antwoord door Ben van Tele2 11 februari 2015, 09:03

Hoi Siemen,
Bedankt voor je bericht en welkom op het Forum.
Het is zeker mogelijk om het abonnement over te zetten op een andere naam. Dat is geen probleem.

Als je de volgende stappen volgt, is het allemaal in één keer geregeld.
Stuur een brief per post naar het volgende adres:
Tele2 Nederland BV
Postbus 289
2400 AG Alphen aan den Rijn

Plaats in de brief de volgende informatie:
- Identiteitsbewijs (paspoort, ID-kaart) van beide personen.
- Bankgegevens beide personen (naam & IBAN)
- email adres beide personen
- telefoonnummers beide personen

Vermeld dan nog verder kort dat het abonnement moet worden overgezet van persoon A, naar persoon B op het adres waar je woont.
Wij zullen dan het abonnement overzetten naar persoon B zodat persoon A dan niet meer op het contract staat. Hiervan krijg je een bevestiging per mail/sms.

Als ik nog meer voor je kan doen, hoor ik het graag van je.
Dank je wel, en succes!
Ben
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hoi Siemen,
Bedankt voor je bericht en welkom op het Forum.
Het is zeker mogelijk om het abonnement over te zetten op een andere naam. Dat is geen probleem.

Als je de volgende stappen volgt, is het allemaal in één keer geregeld.
Stuur een brief per post naar het volgende adres:
Tele2 Nederland BV
Postbus 289
2400 AG Alphen aan den Rijn

Plaats in de brief de volgende informatie:
- Identiteitsbewijs (paspoort, ID-kaart) van beide personen.
- Bankgegevens beide personen (naam & IBAN)
- email adres beide personen
- telefoonnummers beide personen

Vermeld dan nog verder kort dat het abonnement moet worden overgezet van persoon A, naar persoon B op het adres waar je woont.
Wij zullen dan het abonnement overzetten naar persoon B zodat persoon A dan niet meer op het contract staat. Hiervan krijg je een bevestiging per mail/sms.

Als ik nog meer voor je kan doen, hoor ik het graag van je.
Dank je wel, en succes!
Ben
Reputatie 7
Vergeet niet: Op het account mogen geen openstaande facturen meer zijn. Wel even belangrijk om dat erbij te vermelden!
Reputatie 6
Badge +5
Bedankt jlthkoch voor de aanvullende info :)
Ik denk dat Siemen hier nu wel mee uit de voeten kan.
Hoor het graag nog van hem...
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Siemen,
Is het nog gelukt?
Ik hoor graag van je als ik nog iets voor je kan betekenen.
Anders sluit ik het topic binnen enkele dagen.
Groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Siemen,
Ik sluit dit bericht nu. Helaas heb ik niks meer van je vernomen.
Als je nog vragen hebt voor ons, maak dan alsjeblieft een nieuw bericht aan.
Dank je wel,
Ben