beantwoord

Abonnement opzeggen/stop zetten

  • 26 maart 2019
  • 3 reacties
  • 209 x bekeken

dag, mijn abonnement is al een tijdje voorbij (24maanden) en inmiddels ben ik 2/3 maanden veder en zou ik het abonnement graag stop willen zetten. Ik heb al een nieuwe abonnement bij tele2 dus deze betaal ik overbodig. Ik wil hem graag online stopzetten want overdag heb ik nooit tijd om te bellen. Kan dit?
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 26 maart 2019, 12:07

Hallo Eldin,

Wil je één van je abonnementen afmelden dan staan wij ook 's avonds en op zaterdag voor je klaar. De openingstijden zijn: Ma t/m Vr: 9:00 - 20:00 en op Za: 9:00 - 18:00 uur. Het nummer is 020 - 75 444 41.

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 4
Badge
Hallo Eldin,

Wil je één van je abonnementen afmelden dan staan wij ook 's avonds en op zaterdag voor je klaar. De openingstijden zijn: Ma t/m Vr: 9:00 - 20:00 en op Za: 9:00 - 18:00 uur. Het nummer is 020 - 75 444 41.

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Is het nog gelukt of kan ik je nog ergens mee helpen, ik hoor het graag.

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Omdat ik geen antwoord meer van je heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mocht je nog vragen hebben dan kun je een nieuwe topic openen.

Groet Petra