beantwoord

abonnement opheffen

• 10 oktober 2016
  • 20 reacties
  • 281 x bekeken

Ik ben er helemaal klaar mee met dat Tele 2!! vorig jaar november blijkt dat ze een nieuw rekeningnummer hadden voor mobiel abonnement 4g. meerdere malen ervoor al telefonisch contact gehad dat ik elke keer niet kon inloggen op mijn tele2 ( op telefoon en op pc niet) meerdere malen wachtwoord en email veranderd maar ook dat lukte niet. vanaf november 201t continu mijn abonnement kosten betaald en overgemaakt naar het oude rekeningnummer. elke keer ging dat goed tot februarie 2016. ineens afgesloten omdat ze mijn geld niet konden vinden. uiteindelijk het goeie rekeningnummer gekregen en elke maand netjes als mijn nieuwe factuur binnen had gehad betaald. 3,5 maanden lang afgesloten geweest omdat jullie elke keer zeiden dat ik niets had betaald. en dat ik het nog maar een keer moest overmaken zodat ik weer gebruik kon maken van mijn abonnement. meerdere malen gebeld en ondertussen kreeg ik door jullie ook nog eens bos incasso op mijn dak omdat jullie mijn ""onbetaalde"" factuur niet had betaald. elke keer zeiden jullie ja mevrouw het uitzoeken kost 10 werkdagen. na 10 werkdagen elke keer weer jullie gebeld en steeds hadden jullie geen doorkoppeling gedaan. maanden heb ik moeten wachten. ik heb op vrijdag 8 Juli al mijn betalingen van dit jaar doorgestuurd naar bos incasso en op maandag 11 Juli hebben jullie mij uiteindelijk weer aangesloten! dacht dat alles eindelijk was opgelost. nu komt het mooiste nog. ik ben nu alweer voor 3 weken afgesloten en voor wat voor reden??? omdat er een betaling van februari nog deels openstaat? nou vind ik dat toch wel erg knap terwel dat hoofdstuk door bos incasso is afgesloten. nu heb ik al paar x met jullie gebeld en wordt gewoon al grof vuil behandeld!! nu moet ik weer dat resterende bedrag maar even overmaken als ik weer aangesloten wil worden. opnieuw heb ik bos incasso gebeld en die hebben mijn vertelt dat hun alles naar jullie hadden gestuur dat ik alles netjes heb betaald maar jullie hebben nooit een terug koppeling gedaan! hiervan heb ik van bos incasso schriftelijk bewijs van mogen ontvangen!!. bij jullie had ik ook een 2de abonnement die vanaf 2 a 3 maanden niet meer bestaat. daar staat nog steeds 58 euro in de plus erop en nog steeds niet terug gestoord gehad op mijn bankrekening. ik vind dit echt asociaal. na 3 maanden hoor ik dat allang terug te hebben gehad. dat nummer betaald al 3 maanden niet meer. ik wil dat geld per direct terug hebben en voor morgen middag op mijn rekening zien verschijnen. dat wachten ben ik nu echt zat 2 weken geleden weer dat aangevraagd dat dat terug wordt gestoord op mijn rekening en nog steeds niets ontvangen. over dat andere abonnement wat ik nu gebruikt ( altans wat betaald maar is afgesloten) wil ik per direct stop zetten en wil ik dat schriftelijk van jullie ontvangen. want ben nu totaal ondertussen bijna 5 maanden afgesloten en ben daar nu echt klaar mee. zo ga je niet met je klanten om!!
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 11 oktober 2016, 20:11

Hoi Ashley,

Het klopt inderdaad dat we zijn veranderd van rekeningnummer en bank. Wanneer je enkel handmatig betalingen overmaakt is het dus belangrijk om na ta gaan of deze gegevens nog kloppen voordat je geld gaat overmaken. Resultaten uit het verleden zijn namelijk geen garantie voor de toekomst.

Aangezien je gegevens hebt achtergelaten in je profiel heb ik al het e.e.a. kunnen nakijken en het valt me op dat het dossier uit handen is gegeven. Voor wat ik kan zien is het dossier overgedragen aan het incassobureau, wat betekent dat ik er niets meer aan kan doen. Ook heb ik begrepen dat je aangegeven hebt dat hier betalingsbewijzen voor zijn, dat is goed nieuws! Neem dan even contact op met BOS en vertel ze dat. Wanneer alles klopt heb ik er vertrouwen in dat het dossier ingetrokken zal worden en er in dat geval geen extra kosten in rekening gebracht worden. Maar nogmaals, dat dient aangegeven te worden bij BOS. BOS Incasso is bereikbaar op: 088-2670027

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Groetjes Maurice
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

20 reacties

Reputatie 2
Badge
Betalen gaat toch via automatische incasso?
vanaf dat ik een eigen rekening mog openen heb ik vanaf begin een blokkade erop gezet voor automatische incasso.
Reputatie 2
Badge
Als je een abonnement afsluit bij tele2 ga je toch akkoord met de automatische incasso?
Als je er dan vervolgens een blokade opzet, tja
ik heb vanaf mijn 16de een bankrekening en vanaf toen had ik die blokkade erop geset. ik ben nu zelf 24 en zit al 3 jaar bij tele 2. bij aansluiting heb ik dat ook gezegd en hun gingen er zelf mee akkoord. heb zelf een bevestiging op mijn contract ervan staan
zelf nooit problemen ermee gehad dat ik het zelf overmaakt. altijd netjes mijn factuurnummer, telefoonnummer en mijn klantennummer erbij gezet dus snap niet waarom je met die tja komt want is niet mijn probleem hun zijn een deel van een rekening kwijt wat ik in zijn geheel heb overgemaakt beetje vaag toch
en snap niet waar jij uit het verhaal ophaal dat ik een blokkade erop heb gezet nadat ik een abonnement bij tele 2 heb aangesloten.
Reputatie 7
Badge +4

Ja kunnen jullie niet lezen vanaf 16 jaar een eigen rekening plus gelijk een automatische incasso blokkade erop gezet vanaf mijn 21 pas bij tele 2 begonnen met een abonnement
dus heb niet als eerst een tele 2 abonnement gestart en daarna een automatische incasso op mijn bank gezet. dat heb ik namelijk al vanaf het begin. daarom snap ik niet waarom jullie daar over beginnen en zegge.
16 jaar en 21 jaar is wel 5 jaar verschil he zelf ook beetje dom als je eerst een abonnement start en daarna een automatische blokkade op je bank gaat zetten maargoed daar gaat het allemaal nu niet op wil dat dit zo snel mogenlijk opgelost wordt. zelf op tele2 site staat ook geen automatische incasso dan kan je het handmatig overmaken via IDEAL. duurt wel 5 werkdagen eer dat ze het binnen hebben maar heb dat al 2.5 jaar gedaan nooit problemen gehad en nu ze een nieuw rekeningnummer hebben gelijk allemaal gezeik en kunnen ze nergens mijn geld vinden
en zelf heb ik geen blokkade op automatische incasso op mijn abonnement maar geen enkel bedrijf of iets kan automatische incasso van mijn bankrekening afhalen
Ashley, je praat nu met mede-klanten. Ik raad je aan te wachten totdat een moderator van Tele2 zich meldt. Dit is een te specifiek onderwerp.
hoi Friesiam,
jaa dat weet ik, alleen beetje jammer dat hun zomaar conclusies trekken van iets wat helemaal niet waar is, dat probeerde ik hun alleen duidelijk te maken.
Reputatie 7
Badge
Even los van het probleem hier: is die incasso blokkade niet heel onhandig en achterhaald? Heel veel bedrijven werken op die manier en elke incasso is altijd 8 weken te storneren. Bij veel bedrijven betaal je ook meer als je geen incasso gebruikt. Het is uiteraard je eigen keuze, maar wellicht goed om nog eens over na te denken. Verder hoop ik dat je snel geholpen wordt.
Badge +4
Hoi Ashley,

Het klopt inderdaad dat we zijn veranderd van rekeningnummer en bank. Wanneer je enkel handmatig betalingen overmaakt is het dus belangrijk om na ta gaan of deze gegevens nog kloppen voordat je geld gaat overmaken. Resultaten uit het verleden zijn namelijk geen garantie voor de toekomst.

Aangezien je gegevens hebt achtergelaten in je profiel heb ik al het e.e.a. kunnen nakijken en het valt me op dat het dossier uit handen is gegeven. Voor wat ik kan zien is het dossier overgedragen aan het incassobureau, wat betekent dat ik er niets meer aan kan doen. Ook heb ik begrepen dat je aangegeven hebt dat hier betalingsbewijzen voor zijn, dat is goed nieuws! Neem dan even contact op met BOS en vertel ze dat. Wanneer alles klopt heb ik er vertrouwen in dat het dossier ingetrokken zal worden en er in dat geval geen extra kosten in rekening gebracht worden. Maar nogmaals, dat dient aangegeven te worden bij BOS. BOS Incasso is bereikbaar op: 088-2670027

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Groetjes Maurice
Beste maurice van tele 2.

bedankt voor je reactie maar hier heb ik dus niets aan. dit antwoord hoor ik al weken en wordt elke keer van de ene kant naar de andere kant gesleurd en dit bedoel ik dus met jullie behandelen mij als grof vuil ik dat k*'t systeem van jullie staat dat die bij bos incasso ligt misschien moeten jullie eens goed kijken in jullie systeem en bij de goeie afdeling kijken want heb de afgelopen weken meerdere malen aan de bel gehangen met bos incasso en die hebben mij vertelt dat het dossier allang is afgesloten aangezien ik donderdag 7 juli alle screenshots van de betalingen heb verzonden per mail naar hun 8 Juli hebben ze daar allemaal doorgekoppeld naar jullie en maandag 11 Juli ben ik daardoor aangesloten geweest. en nu ben ik ineens afgesloten door dat jullie van de factuur van februari 127 euro missen terwel ik dat hele bedrag op 24 maart 2016 heb overgemaakt. ik heb gisteren tele2 gesproken en ook die zegt hetzelfde als dat wat jij nu zegt. weer bos incasso gebeld en hun kunnen er niets aan doen het dossier is gesloten en er staat helemaal niets meer open qua betalingen van jullie daar. terug tele 2 gebeld en die hebben het doorgeboekt naar de juiste afdeling omdat jullie systeem gewoon niet kloppen!! dat heeft die man mij zelf verteld ( ik weet zijn naam maar die noem ik er niet bij) ik wil gewoon per direct van dit k*'t abonnement af!! 5 maanden lang een abonnement betaald voor niets want kon niets gebruiken en alweer 1 x aansluitkosten zonder dat het aan mij liggen!! ik wil nu per direct een email waar ik al mijn screenshots naar jullie kan sturen zodat jullie eens kunnen inzien dat ik heb betaald!! want door jullie heb ik nu ook een bkr registratie en daar ben ik totaal al niet meer over te spreken!!! ik zie de mail zelf verschijnen. hierbij wil ik ook een schade vergoeding over de 5 maanden lang afgesloten geweest te zijn en nog steeds en de aansluitkosten wil ik vergoed hebben. per direct wil ik dat dit abonnement opgeheven wordt anders ga ik in hoge beroep!!!!!
owja en vergeten erbij te zetten ik heb hier schriftelijk bewijs van bos incasso dat hun een terug koppeling hebben gedaan en de screenshot naar jullie afdeling hebben gestuurd echter hebben hun daar nooit een terugkoppeling van gehad vanuit jullie bedrijf! misschien moeten jullie zelf even contact opzoeken met bos incasso en het navragen

BOS INCASSO is bereikbaar op 088-2670027
Badge +4
Wanneer je met dergelijke taal gaat spreken is voor het gesprek klaar. Ik begrijp je frustratie, echter wens ik niet zo het dialoog aan te gaan. Eventuele bezwaren e.d. kunnen aan BOS kenbaar gemaakt worden. BOS dient een sluitingsverzoek onze kant op te sturen. Zolang dit niet gebeurd is kan ik er niet vanuit gaan dat de case gesloten is. Ik adviseer je nogmaals contact op te nemen met BOS.
luister maurice ik neem geen contact op met bos incasso hun doen NIETS!! hoevaak moet ik dat aan jou en klantenservice doorgeven jullie moeten contact opzoeken met bos incasso jullie slepen mij continu van de ene kant naar de andere kant en mijn frustraties kan jij helemaal niet begrijpen!!! Als ik als vuil wordt behandeld vanaf maart 2016 mag ik vuil tegen jullie praten!! ik blijf bij mijn standpunt!! als er niets aan wordt gedaan ook prima! vanaf nu betaal ik ook niet meer aan tele 2 want jullie zijn mijn geld totaal niet waard!! ik heb hier al een juridisch dienst op gegooid dus even zien wie er als laatst lacht!!
Badge +4
Is goed Ashley. Dan rest mij niets meer dan dit topic te sluiten. Ik hoop oprecht dat je eruit zult komen!
Groetjes Maurice