beantwoord

abonnement opgezegd maar krijg nog facturen

  • 20 February 2021
  • 6 reacties
  • 434 x bekeken

  • Durft te posten
  • 1 reactie

Heb mijn abonnement in december opgezegd, met een termijn van 1 maand verwacht ik toch dat ik geen facturen meer krijg voor februari. Toch krijg ik tot mijn grote verbazing een factuur voor februari. Er is verder ook geen bevestiging te vinden op de app dat ik het stop heb gezet, dat zorgt voor onduidelijkheid

icon

Beste antwoord door pipodeclown 21 February 2021, 00:41

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoe heb je opgezegd? Heb je toen ook een bevestiging ontvangen? Bel als je dat wel hebt gehad maandag even de klantenservice.

Reputatie 7

Heb mijn abonnement in december opgezegd, met een termijn van 1 maand verwacht ik toch dat ik geen facturen meer krijg voor februari. Toch krijg ik tot mijn grote verbazing een factuur voor februari. Er is verder ook geen bevestiging te vinden op de app dat ik het stop heb gezet, dat zorgt voor onduidelijkheid

Heb je de factuur ook gelezen? Want op de factuur die je in februari ontvangt, wordt de maand januari in rekening gebracht.

Oke prima niet gezien idd, maar nu is nog steeds niet duidelijk of hierna de facturen stoppen. Jullie site geeft geen enkele bevestiging dat het hierna stopt. Ik heb nog een nieuwe simkaart gekregen en de site houdt nog “bij wat ik verbruik” etc. niks op jullie website of wat er naar mij gestuurd wordt doet mij vertrouwen geven dat het echt opgezegd is.

Reputatie 7
Badge +12

Je praat hier niet met 'jullie" van Tele2 maar met medeklanten zoals jijzelf. Andere klanten kunnen wel meedenken, maar directe klantenservice met inzicht in opzeggingen is er alleen telefonisch.

Reputatie 7

Hoe heb je destijds opgezegd?

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Rik,
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw opzegging.

Jammer dat je ons gaat verlaten maar ik help je hier verder mee! Hoe heb je destijds opgezegd en heb je dit nummer nog nodig? Als jouw opzegging niet in het systeem staat dan kan ik jouw abonnement per direct stoppen. Als je nummerbehoud wilt dan raad ik je aan om een nieuw abonnement af te sluiten bij je nieuwe provider. 

Ik hoor graag van je!