-
-
Snapt hoe het werkt
-
10 reacties
Sinds m'n nieuwe abonnement (per 1 februari) heb ik niet mobiel kunnen internetten in verband met een onverklaarbare fout in de simkaart. Na veel heen en weer bellen - zonder resultaat - ben ik gisteren naar een Tele2 winkel gegaan. Daar kreeg ik een nieuwe simkaart aangeboden, maar na activatie bleek er iets grondig mis te zijn, waardoor ik nu niet alleen via internet, maar ook telefonisch onbereikbaar ben. Nogal een probleem in verband met werk. Volgens de medewerker duurt het max 6 dagen. Ik heb vooralsnog geen service en ben dus compleet onbereikbaar.
De medewerker in de winkel vertelde mij dat ik via online een vergoeding kon krijgen voor mijn onbruikbare abonnement waar ik wel voor betaal. Nu kan ik alleen nergens vinden waar ik dit kan aanvragen. Kan iemand mij helpen?
Dank.
icon
Beste antwoord door Mark van Tele2
5 maart 2018, 12:55
Hoi Pim,
Bedankt voor je bericht. Ik heb het doorgegeven.
Mark
Bekijk origineel bericht