beantwoord

Abonnement omgezet naar SIM-only

• 16 juni 2017
  • 12 reacties
  • 159 x bekeken

Vandaag een e-mail met de rekening ontvangen. Kreeg eerst een sms die ik nooit gehad heb dus ik vond al iets vreemd.
Het meest vreemde echter is dat mijn abonnement zonder databundel, zonder mij daar van in kennis te stellen en te vragen of ik dat wel wil, is omgezet naar een SIM-only.
Wat is dit voor onzin?
Graag alleen respons van een echte Tele2 medewerker die hier uitleg op kan geven.

Groet - Marc
icon

Beste antwoord door Jurrien van Tele2 17 juni 2017, 10:05

Beste Marc,

In verband met de migratie is een databundel bij het abonnement verplicht geworden. Alle klanten met een abonnement zonder databundel zijn hierover ingelicht per e-mail met daarbij de mogelijkheid het abonnement te stoppen indien gewenst.

Groet Jurrien
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Kun je beter de klantenservice bellen. Heb je direct antwoord.
Badge
Beste Marc,

In verband met de migratie is een databundel bij het abonnement verplicht geworden. Alle klanten met een abonnement zonder databundel zijn hierover ingelicht per e-mail met daarbij de mogelijkheid het abonnement te stoppen indien gewenst.

Groet Jurrien
Reputatie 7
Badge +4
Wel zo netjes dat je niet gehouden wordt aan je looptijd. Maar ook wel logisch bij een verandering aan je abonnement. Zo voorkom je ook dat klanten zonder databundel ineens voor 1 euro per mb toch data gingen verstoken omdat ze hem in een nieuwe smartphone gingen gebruiken.
Beste Marc,

Groet Jurrien

Beste Jurrien,
Zou je mij kunnen vertellen wanneer die email verstuurd is. De laatste 2 die ik buiten de factuur ontvangen heb gaan over factuur periode en grenzeloos bellen.
Ook is de naam stelling gewijzigd dus erg vervelend.
Wel zo netjes dat je niet gehouden wordt aan je looptijd. Maar ook wel logisch bij een verandering aan je abonnement. Zo voorkom je ook dat klanten zonder databundel ineens voor 1 euro per mb toch data gingen verstoken omdat ze hem in een nieuwe smartphone gingen gebruiken.

Je kunt het niet nalaten om punten te verzamelen hé?
Er stond ALLEEN tele2 personeel!
Bovendien neem je weer een stelling in waar je niets over weet.
Reputatie 7
Badge +4
Dit is een klantenforum waar je publiekelijk vragen stelt en reacties van andere klanten krikgt. Lees de forumregels maar eens. Als je dit niet wilt moet je niet op dit forum zijn.
https://forum.tele2.nl/over-het-forum-327/huisregels-tele2-forum-49669/index1.html
Badge
Hey Marc,

Om het een en ander voor je na te kijken heb ik je klantnummer en geboortedatum nodig om de gegevens van je abonnement in te zien. Zet je deze in je profiel?
En je kunt inderdaad niet eisen dat alleen medewerkers van Tele2 reageren, als je een gesprek wilt zonder andere mensen en reacties dan raad ik je aan telefonisch contact op te nemen of via de chatservice een medewerker te spreken.

Groeten Jurrien
Hey Marc,

Om het een en ander voor je na te kijken heb ik je klantnummer en geboortedatum nodig om de gegevens van je abonnement in te zien. Zet je deze in je profiel?
En je kunt inderdaad niet eisen dat alleen medewerkers van Tele2 reageren, als je een gesprek wilt zonder andere mensen en reacties dan raad ik je aan telefonisch contact op te nemen of via de chatservice een medewerker te spreken.

Groeten Jurrien

Hallo Jurrien,
Zoals je ziet ben ik altijd beschikbaar hiervoor.
Zou je mij een privé link kunnen sturen voor die gegevens?
Volgens mij hoort dat zo want ik wil ze niet in mijn profiel.
Groet - Marc
Dit is een klantenforum waar je publiekelijk vragen stelt en reacties van andere klanten krikgt. Lees de forumregels maar eens. Als je dit niet wilt moet je niet op dit forum zijn.
https://forum.tele2.nl/over-het-forum-327/huisregels-tele2-forum-49669/index1.html

Beste Eric,
Als ik vraag om alleen reacties van Tele2 personeel, heeft jouw reactie niets te maken met huisregels maar het DISRESPECT!.
Zoiets als eten van een broodje varkensvlees met een biertje als lunch, voor de neus van iemand die nu aan de ramadan doet.
Tenminste; in mijn huisregels en dan wil ik het nog net niet de "middelvinger opsteken" noemen.
Fijne dag verder.
Reputatie 7
Badge +4
Dit is het forum van Tele2, dus zij bepalen wat de bedoeling hier is en houden dat met moderators zoals Jurrien in de gaten.
Hey Marc,
Groeten Jurrien
Badge
Hoi Marc,

Bij deze wil ik je een laatste waarschuwing geven. De regels op dit Forum zijn leidend voor de manier waarop we met elkaar om gaan. Wanneer je besluit je hier niet aan te willen houden kunnen we je niet verder helpen.

Ik heb je privé een bericht gestuurd waar je op kunt reageren met je gegevens.

Groeten Jurrien
Badge
Topic gesloten i.v.m. inactiviteit.
- Jurrien