beantwoord

Abonnement niet kunnen koppelen aan mijn tele2

  • 17 October 2022
  • 5 reacties
  • 138 x bekeken

Beste,

 

vanaf 1 okt heb ik mijn abonnement verlengd met sim only bij tele2. Nu is het probleem dat ik niet meer kan inloggen in Mijn tele2 omdat hij aangeeft dat mijn nummer nog is gekoppeld aan mijn oud abonnement. Kunnen jullie me helpen? Ik wil mijn abonnement aanpassen met meer data maar dat lukt maar niet omdat ik niet in Mijn tele2 kan. 

icon

Beste antwoord door Remy Verhoeven 18 October 2022, 18:51

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hi @Remy Verhoeven,

Ik snap dat jij inzicht wilt in jouw eigen Tele2 omgeving - dat ga ik voor je regelen!

Ik zie inderdaad terug dat je nog een oude omgeving hebt, dit heb ik dan ook direct voor je uit ons systeem gehaald en een algehele reset uitgevoerd. Zou je voor mij na 24 uur een nieuw account willen aanmaken? Die kan je doen via onze website. Na je registratie kan je je telefoonnummer weer koppelen en ga ik er vanuit dat jij er weer gebruik van kan gaan maken. Laat je mij even weten of het gelukt is?

Groetjes,
Manouk

hoii ik heb gisteren 17-10-2022 mijn nieuwe telefoon binnengekregen, + nieuw simkaart, ik doe mijn simkaart in mijn telefoon en heeft geen service, logisch want dat moet ik activeren, ik kreef net vannacht om 03:15 mijn contract van mijn nieuwe telefoon, alleen kan ik mijn nieuwe telefoon niet invoeren in tele2 ( ik heb een extra account gemaakt op tele2) omdat die aangaf dat ik dat moest doen, ik wil dus mijn nieuwe simkaart gebruiken met mijn nieuwe telefoon, hoe kan ik mijn simkaart activeren? want als ik het wil activeren staat dat mijn nummer niet mogelijk is om te koppelen, kan iemand mij alsjeblieft helpen, want weet het zelf echt niet meer

Hoi Manouk, 

 

Ik heb nog steeds geen toegang. Wel heb ik een verificatie nummer ontvangen maar zodra ik deze invul en doorzet geeft hij opnieuw aan dat mijn nummer aan een oud abonnement is gekoppeld. 

Kunt u nog eens kijken? 

Hi @Remy Verhoeven,

Ik snap dat jij inzicht wilt in jouw eigen Tele2 omgeving - dat ga ik voor je regelen!

Ik zie inderdaad terug dat je nog een oude omgeving hebt, dit heb ik dan ook direct voor je uit ons systeem gehaald en een algehele reset uitgevoerd. Zou je voor mij na 24 uur een nieuw account willen aanmaken? Die kan je doen via onze website. Na je registratie kan je je telefoonnummer weer koppelen en ga ik er vanuit dat jij er weer gebruik van kan gaan maken. Laat je mij even weten of het gelukt is?

Groetjes,
Manouk

 

Excuus! 

Het is geregeld, ik ben geholpen! 

Bedankt voor je hulp!

Reputatie 7
Badge +12

Super om te horen @Remy Verhoeven, thanks voor het laten weten! 🙌🏻

Hey @KayleeMallo start via deze link even je eigen topic, dan helpen we je daar graag verder! 😊

Reageer