beantwoord

Abonnement met mobiel verlengen

• 5 juli 2016
  • 2 reacties
  • 156 x bekeken

Mijn abonnement loopt af en ik wil verlengen met een nieuwe mobiel. Al vanaf het allereeste begin ben ik klant van Tele2. Elke 2 jaar verleng ik mijn abonnement en kies een nieuwe mobiel. En omdat ik al zo lang vaste klant ben, krijg ik er altijd een extra korting overheen.
Nu wil ik opnieuw verlengen. En de keus is gevallen op een Galaxy S6 64gig. Met een bundel van 100 sms/bel en 1 gig data zou dat volgens de site op €28,- komen. Ik heb vanavond teruf laten bellen. En vroer om verlenging met de S6.
De prijs waar ook hier €28. Op mijn vraag welke korting ik kreeg als vaste klant bleek dat er niet in te zitten. Ook niet toen ik zei dat ik die elker 2 jaar kreeg. De medewerker verkondigde snauwerig dat dat alleen kon als ik ook een alles in 1 pakket afsloot!!
En daarbij komt nog dat als ik op sites kijk als belsimpel...exact dezelfde telefoon voor €26,- word aangeboden. Bij een nieuw abonnement!
Ik ben jarenlang een zeer tevreden vaste klant geweest, maar het schijnt nu tijd te worden om op te krassen.
En nee....kom niet aan met die link van de website die ook neergezet is bij iemand met een soortgelijke klacht. Tele2 bied geen enkel voordeel meer aan vaste klanten.
Tot ziens Tele2....
icon

Beste antwoord door eric 6 juli 2016, 11:12

Een Tele2 4G bundel met 1GB en 100 minuten = 10 euro als simonly.

De rest is afbetaling van de telefoon. Belsimpel heeft waarschijnlijk een goedkope partij (grijze import?) kunnen aanschaffen omdat zij die telefoon een stuk voordeliger dan alle andere webshops kan aanbieden.
https://www.androidplanet.nl/samsung/galaxy-s6-64gb/prijs-los-toestel/

Bij Belsimpel kun je ook je Tele2 abonnement verlengen, dan heb je dezelfde prijs + bij verlengen betaal je geen aansluitkosten, dus is het gelijk een netto bedrag.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Een Tele2 4G bundel met 1GB en 100 minuten = 10 euro als simonly.

De rest is afbetaling van de telefoon. Belsimpel heeft waarschijnlijk een goedkope partij (grijze import?) kunnen aanschaffen omdat zij die telefoon een stuk voordeliger dan alle andere webshops kan aanbieden.
https://www.androidplanet.nl/samsung/galaxy-s6-64gb/prijs-los-toestel/

Bij Belsimpel kun je ook je Tele2 abonnement verlengen, dan heb je dezelfde prijs + bij verlengen betaal je geen aansluitkosten, dus is het gelijk een netto bedrag.
Ja dat weet ik. Maar voorgaande jaren wist Tele2 nog wat service en klantvriendelijkheid was. Jammer. Ik ben jarenlange klant van Tele2....en nu word ik verwezen naar Belsimpel.