Abonnement klopt niet

• 13 februari 2019
  • 7 reacties
  • 252 x bekeken

Ik heb een abonnement afgesloten via GSM-sale. Ik heb via hen een contract getekend voor € 44,- euro per maand. Er wordt nu door Tele2 toch € 46,- in rekening gebracht. Meerdere malen telefonisch contact gehad met Tele2, maar reactie blijft uit. GSM-sale heeft Tele2 benaderd en ik krijg een incomplete e-mail terug dat zij het bedrag van het contract hanteren (DUS DIE 44,-) Wat te doen?!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 4
Badge
Hoi Beau, ik informeer je graag over de status. Zullen we dit gesprek privé voortzetten in verband informatie over je abonnement?
Gr. Petra
Reputatie 7
Badge +4
Nou, dit is toch geen facebook waar alles achter de schermen gebeurt? Je hoeft zijn 06 of BSN nummer niet te plaatsen.. Op het forum leren we graag van cases zodat we ook andere klanten erover kunnen informeren. @Beau123. Zet jij straks de oplossing nog even hier op het forum?
Reputatie 7
Badge +5
Moet je dan niet bij diegene zijn waar je het contract afgesloten hebt, en met Eric zijn commentaar kan ik het alleen maar eens zijn.
Reputatie 7
Badge
Ik verwachtte hier ook de reguliere reactie dat de verkoper moet uitleggen wat hij aan Tele2 heeft doorgegeven als maandbedrag. De verkoper heeft een reseller desk ingang om vervolgens het verschil met Tele2 af te stemmen.
Reputatie 4
Badge
Het klopt dat de (web)winkel dient aan te geven welk contract er met de klant is afgesloten, gaat daar wat mis dan lossen we dit samen met hun en de klant op. De oplossing kan per situatie verschillen en is persoonlijk. Het gaat hier om informatie specifiek van háár abonnement en dat is privé en plaatsen we niet openbaar. @Beau123 ik hoor graag nog van je.
Reputatie 4
Badge
Hallo Beau, helaas heb ik nog niets van je gehoord, heb je mijn hulp nog nodig?
Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Aangezien ik geen reactie van je heb mogen ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mocht je nog vragen hebben dan kun je een nieuwe topic starten.

Met vriendelijke groet,
Petra