beantwoord

Abonnement graag eerder verlengen

• 9 juni 2017
  • 7 reacties
  • 2238 x bekeken

Hoi,

Ik moet nog ongeveer een maand van mijn 2 jarige abonnement. Deze wil ik graag eerder verlengen ivm kapotte telefoon. Tele2 bevalt prima dus geen reden om over te stappen. Zou dit aub mogelijk zijn, wil eventueel wel een iets duurder abonnement.

Groetjes,
Gea
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 10 juni 2017, 13:43

Hoi GeaWiiteveen,

Vervroegd verlengen is jammer genoeg geen mogelijkheid, de regels voor abonnementen met een toestel zijn een stuk strenger geworden.
Misschien kan je een kleine maand lang een toestel van familie of vrienden lenen, 4 maanden voor de einddatum kunnen wij gelukkig wel wat voor je betekenen!
Zodra je een abonnement verlengt sturen wij wel zo snel mogelijk je nieuwe toestel op!

Groet, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 1
Dit zou als het goed is mogelijk moeten zijn. Heb je het geprobeerd via MijnTele2?
Ja maar die optie staat er nog niet bij
Sorry ik leg het verkeerd uit. Over een maand zit ik op de wettelijke 4 maand van het verlengen
Reputatie 3
Badge +1
Sorry ik leg het verkeerd uit. Over een maand zit ik op de wettelijke 4 maand van het verlengen

Een beller is zeker sneller! 0800-2180
Bedankt.

Net gebeld maar antwoord was kort en krachtig.Nee kon niet.

Dan ga ik even verder kijken, bedankt voor de reacties
Badge
Hoi GeaWiiteveen,

Vervroegd verlengen is jammer genoeg geen mogelijkheid, de regels voor abonnementen met een toestel zijn een stuk strenger geworden.
Misschien kan je een kleine maand lang een toestel van familie of vrienden lenen, 4 maanden voor de einddatum kunnen wij gelukkig wel wat voor je betekenen!
Zodra je een abonnement verlengt sturen wij wel zo snel mogelijk je nieuwe toestel op!

Groet, Maris
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. fijne dag!
Groet, Maris