beantwoord

Abonnement gewijzigd met incorrect informatie

  • 3 September 2022
  • 3 reacties
  • 68 x bekeken

Zojuist via de Tele2 app mijn abonnement verhoogd voor 1 maand vanwege het vermoeden dat ik deze maand meer data zal gebruiken.

In de app druk ik op ‘Abonnement wijzigen’ en zag ik de optie om meer data te kiezen. Er stond geen bedrag bij, dus ik dacht: “Prima, zou vast nog niet zichtbaar zijn en ik zie mijn nieuwe tarief wel in mijn totaaloverzicht voordat ik akkoord ga.” Daarna drukte ik vrolijk verder en stond er dat mijn nieuwe tarief € 0,00 zou zijn! Ik dacht: “Top! Misschien dat ik al langer klant ben en dat mijn tarief hetzelfde zou blijven als ik dit zou verhogen. Er stond werkelijk niets met dat ik meer zou betalen per maand. Beetje vreemd, maar dit stond er echt.

 

Ik bevestig de wijziging van mijn abonnement: 

“Je nieuwe tarief is…” Hoppa! € 15,- euro meer dan mijn gebruikelijke abonnement.

 

Ik had wel eerst een tarief willen zien voordat ik beslis of ik dit werkelijk wil en of dit wel voordelig is. Want ik kon eigenlijk beter mijn verjaardagscadeau “24 uur lang Unlimited Data” gebruiken als dat nodig was geweest.

 

Het voelt aan alsof ik in de val ben gelokt. Ik wil hiermee een klacht plaatsen hier en tegelijkertijd anderen waarschuwen. Ik hoop echt dat ik mijn oude tarief en zelfde aantal data terug kan krijgen volgende maand.

icon

Beste antwoord door Wndy 4 September 2022, 20:02

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Hi Wndy,

het bedrag van €0 wat je zag was het bedrag die je moet betalen om je abonnement te verhogen. Maar dit is niet het bedrag die voor de nieuwe bundel geldt. Het bedrag wat je nieuwe bundel kost zie je staan voor je bevestigd. 

Zoals aangegeven, vlak voor het bevestigen gaf het €0,00 euro aan dat dat mijn nieuwe maandtarief zal zijn. Na het bevestigen gaf het pas aan wat ik zal gaan betalen voor mijn nieuwe bundel.

Is het nieuw dat je een bedrag moet betalen om het eenmalig te verhogen? Nooit meegemaakt of gehoord.

---

Het is inmiddels opgelost met Johrick van Tele2 klantenservice. Wat een topper! En dat op een zondag!

Reputatie 6
Badge +4

Hi Wndy,

het bedrag van €0 wat je zag was het bedrag die je moet betalen om je abonnement te verhogen. Maar dit is niet het bedrag die voor de nieuwe bundel geldt. Het bedrag wat je nieuwe bundel kost zie je staan voor je bevestigd. 

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Wndy

Fijn om te horen dat je zo blij bent met mijn service van gisteren! Vergeet zeker niet om mij volgende maand een berichtje te sturen! Dat mag ook hier via de Community, ik maak dan alles voor je in orde. Hopelijk zie ik je vaker terug hier op de Community, voor nu wens ik je nog een hele fijne dag toe!

Groetjes,

Johrick

Reageer