beantwoord

Abonnement gewijzigd, gevolgen?

• 16 februari 2016
  • 3 reacties
  • 372 x bekeken

Ik had een abonnement van 22 euro per maand, met daarbij:
Samsung Galaxy S5 Neo, 1000 MB, 100 bel/sms.
Ik was vanochtend weer over mijn MB's heen gegaan, en heb gelijk voor 6 euro 500 MB extra besteld.

Totale kosten nu zijn dus 22 euro voor het abonnement en 6 euro voor de extra bundel.

Vervolgens ging ik dus met die extra bundel weer internetten en zag ik op de site van TELE2 dat er een abonnement van 28 euro per maand is waarbij ik 1500 MB heb en onbeperkt bel/sms. Die heb ik vervolgens geselecteerd, en via de mail kreeg ik vervolgens een bericht (zie afbeelding).

Daarin staat dat dit abonnement per 01/02 in zou gaan, maar dat is dus nu al, terwijl ik net ervoor die extra bundel heb gekocht. Dit staat nu ook verwerkt in mijn overzicht.

Wat moet ik nu gaan betalen? Want ik wilde in principe pas vanaf 01/03 het abonnement van 1500mb en onbeperkt bel/sms in laten gaan.

Met vriendelijke groet,
Tom van Ruitenbeek.
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 20 februari 2016, 14:39

Hoi Tom,
Goed dat je naar het forum bent gekomen. Zou je misschien in een privebericht deze gegevens willen sturen, dan kijk ik even met je mee:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Tom,
Goed dat je naar het forum bent gekomen. Zou je misschien in een privebericht deze gegevens willen sturen, dan kijk ik even met je mee:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Tom,
Ik heb helaas geen berichtje meer van je gehad met je gegevens. Heb je mijn hulp nog nodig of heb je het al opgelost via een ander kanaal?
Ik hoor het graag van je. Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Tom,
Ik ga je topic sluiten aangezien ik geen berichtje meer heb gehad. Als je toch nog hulp nodig hebt, kun je het beste een heel nieuw topic aanmaken. Dan word je daar gewoon verder geholpen.
Groetjes Kiko