beantwoord

Abonnement gestopt

  • 6 juni 2017
  • 7 reacties
  • 162 x bekeken

Gister kreeg ik een mail van jullie dat mijn mobiele abonnement beëindigd is. Graag zou ik zo snel mogelijk willen weten wat hier aan de hand is. Ik kan jullie hierover ook niet bellen.
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 10 juni 2017, 14:19

Bedankt voor de gegevens.

Je abonnement is opgezegd wegens achterstallige betalingen, wil je weten wat er precies openstaat dan kan ik je deze informatie sturen in een privébericht.
Het is niet mogelijk dit abonnement te heractiveren.

Groetjes, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!
Groet, Maris
Badge
Bedankt voor de gegevens.

Je abonnement is opgezegd wegens achterstallige betalingen, wil je weten wat er precies openstaat dan kan ik je deze informatie sturen in een privébericht.
Het is niet mogelijk dit abonnement te heractiveren.

Groetjes, Maris
Hoi,

Wij kijken graag voor je naar wat er precies aan de hand is met je mobiele abonnement!

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres, Postcode ,Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen Privébericht naar Maris.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Groetjes, Maris


Bedankt! Ik heb u een bericht gestuurd
Badge
Hoi,

Wij kijken graag voor je naar wat er precies aan de hand is met je mobiele abonnement!

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres, Postcode ,Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen Privébericht naar Maris.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Groetjes, Maris
Heb je een openstaand incasso traject? Nee, niet dat ik dat weet. Als ik mezelf inlog kan ik helemaal niks meer terugvinden, dus ik weet ook niet of dit door openstaande kosten gebeurd is.
Nee, niet dat ik dat weet. Als ik mezelf inlog kan ik helemaal niks meer terugvinden, dus ik weet ook niet of dit door openstaande kosten gebeurd is.
Reputatie 7
Badge +4
Heb je een openstaand incasso traject?