beantwoord

Abonnement - geen service

Ik heb sinds kort een nieuw abonnement afgesloten bij Tele2, vanwege de voorgaande goede service. Nu is er echter sinds het ingaan van mijn nieuwe abonnement een probleem opgetreden, waardoor er aangegeven wordt dat er geen service is. Wel is mijn simkaart geactiveerd. Ik heb de virtuele assistent al in gebruik genomen, maar hier kom ik niet verder mee. Mijn vraag aan jullie is of jullie mij hierbij zouden kunnen helpen. Ik hoop snel van jullie te horen, alvast bedankt. Groet Lisanne
icon

Beste antwoord door Lisanne Goeman 8 juli 2016, 13:18

Het is me al gelukt. Bedankt voor je hulp iig
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

16 reacties

probeer allereerst eens je simkaart in een ander toestel uit. En een andere simkaart in jouw toestel. Werkt je simkaart in ander toestel wel dan kan het aan je instellingen liggen.
Nee dat werkt ook niet, maar bedankt.
Weet je zeker dat je simkaart geactiveerd is?
Ja ik had het gechekt op de site en daar stond dat hij geactiveerd was.
Bel even de klantenservice 020-754 4444
Ja ik wacht even tot er iemand thuiskomt, want ik heb geen vaste lijn en kan natuurlijk niet bellen haha
Bedankt voor je hulp iig.
Badge +4
Hoi Lisanne,

Als het goed is gebruik je gewoon dezelfde simkaart als voor je verlenging toch? De kaart moet dan natuurlijk gewoon actief zijn. Je gebruikt nu wel een ander toestel. Kan het zijn dat de instellingen niet goed staan?
Welk toestel gebruik je nu? Neem anders even een kijkje bij onze toestelhulp. Werkt het hiermee wel?

Groetjes Maurice
Badge +4
En dank je wel voor je hulp natuurlijk Karin! 😉
Nee het is zeg maar een nieuw abonnement met andere Iphone (SE). Maar ik denk dat er iets niet goed is gegaan met het omzetten van m'n simkaart. Want bij 'overzicht producten' op de mijntele2 site staat onder producten en instellingen: reseller mobiel toestel en dan bij de PUK code staat de code van mijn oude simkaart ipv de code van mijn nieuwe simkaart. Kan het zijn dat jullie dat dan niet goed hebben omgezet, waardoor mijn simkaart gewoon niet omgezet is (terwijl er wel staat dat hij geactiveerd is maar dat misschien nog mn oude simkaart is). Of is het heel wat anders?
Badge +4
Waar heb je de verlenging gedaan? Het kan zijn dat je vanuit de reseller een losse simkaart hebt meegekregen, maar deze niet in het systeem geregistreerd is. Als dat het geval is moet je gewoon je oude kaart gebruiken. Als deze niet in de nieuwe telefoon past is dat ook geen probleem, dan dien je alleen een andere kaart te krijgen of even terug te gaan naar het verkooppunt en hun de kaart laten activeren. Aangezien deze niet vanuit het systeem is verstuurd kan ik dat niet doen. Wel zou ik een nieuwe kunnen toesturen maar daar gaan natuurlijk een aantal dagen overheen.

Waar geef je de voorkeur aan?
Het liefst zou ik dan een nieuwe simkaart toegestuurd krijgen als dat mogelijk is.
Moet ik dan nog iets aanvragen of kan je het gewoon meteen sturen?
Had je de simkaart al verstuurd?
Het is me al gelukt. Bedankt voor je hulp iig
Badge +4
Sorry Lisanne, er ik was even druk met andere dingen. Ben heel blij dat het je gelukt is!