Ik probeer sinds Januari mijn abonnement te annuleren en terug te gaan naar mijn oude abonnement. Heb afgelopen maanden meerder malen telefonisch contact gehad. Er werd steeds tegen mij gezegd dat het is doorgezet naar contractbeheer. Ik krijg bovendien ook nog een factuur daarboven over een product die ik nooit heb ontvangen. Ik heb namelijk op tijd de nieuwe abonnement geannuleerd. Ik begin echt hier hopeloos over te worden. Sinds vandaag ben ik ook nog eens afgesloten. Hier kan ik dus echt niks mee. Kan svp iemand dit binnen tele2 oppakken. Het kan toch niet zo zijn dat je maanden moet wachten voor het annuleren van een abonnement.
Beste antwoord door Rick van Tele2
Het klopt inderdaad dat het uiteindelijk gelukt is met verlengen van simolny abonnement. Ik zie wel dat mijn abonnement en factuur niet helemaal gelijk lopen. De factuur wordt steeds eerder geïnd terwijl mijn abonnement nog loopt voor dezelfde maand. Er zit een verschil van soms wel 2 weken. Kan daar nog wat aangedaan worden. Verder wil ik je bedanken voor de moeite die je voor mij hebt gedaan om alles weer recht te zetten.
Groetjes,
Arif
Hoi Arif,
Graag gedaan hoor

Op de incassodatum heb ik helaas geen invloed. Is het niet gewoon dat de kosten die op de factuur van (bijvoorbeeld) 15 mei worden geïnd, de abonnementskosten en verbruikskosten van 1 tot 30 april bevatten? Zo zou het ongeveer moeten werken.
Groetjes,
Rick