beantwoord

abonnement extra kosten langere tijd in belgie

  • 3 July 2021
  • 2 reacties
  • 288 x bekeken

Beste,

Ik woon in België maar maak gebruik van 2 simkaarten een belgische en nederlandse (mijn vriend is afkomstig van Nederland daarom). Nu heb ik dus 1.5jaar geen probleem gehad. Alleen de laatste 2 maanden krijg ik een bericht van tele 2 dat ik teveel internet verbruik in het buitenland en als ik hier niets aan verander alle internetkosten zullen aangerekend worden. Er is me via een medewerker gezegd dat ik naar Nederland moet gaan en wat mb moet verbruiken dit heb ik vorige maand dus gedaan maar nu krijg ik deze maand weer het zelfde bericht.. kan iemand me helpen? 

 

Grts 

icon

Beste antwoord door eric 4 July 2021, 00:13

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

De abonnementen van Tele2 zijn bedoeld voor gebruik in Nederland en mogen volgens de regelgeving ook gebruikt worden binnen de EU. Permanente roaming hoeft niet gratis te worden toegestaan. Er wordt naar een (rolling) periode van 4 maanden gekeken. Niet alleen naar de hoeveelheid mb's maar ook of de kaart niet meer dan 50% buiten Nederland gebruikt wordt. Als je toch niet aan de voorwaarden van roam like home voldoet wordt inderdaad een MB toeslag in rekening gebracht.

Reputatie 7

Als je in België je Belgische abonnement gebruikt en in Nederland je Nederlandse abonnement, dan gaat het goed.