beantwoord

Abonnement datubundel verhogen

• 27 januari 2018
  • 2 reacties
  • 64 x bekeken

Ik heb afgelopen week mijn standaard 5 GB ( voor 15 euro p.m) veranderd naar 10 GB (16 euro p.m). Die 10 GB was een aanbieding. Geld deze aanbieding tot het einde van mijn abonnement (nog 24 maanden) of betaal ik het normale bedrag voor 10 GB wanneer deze aanbieding voorbij is.
icon

Beste antwoord door eric 27 januari 2018, 21:39

Zolang je jouw abonnement niet opnieuw wijzigt blijf je 16 euro voor 10 GB betalen. Zelfs na die 24 maanden, het abonnement wordt dan maandelijks opzegbaar/verlengbaar. Maar wellicht dat in 2 jaar de dataprijzen wel weer gedaald zijn. (of gestegen als T-Mobile en Tele2 fuseren)
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Zolang je jouw abonnement niet opnieuw wijzigt blijf je 16 euro voor 10 GB betalen. Zelfs na die 24 maanden, het abonnement wordt dan maandelijks opzegbaar/verlengbaar. Maar wellicht dat in 2 jaar de dataprijzen wel weer gedaald zijn. (of gestegen als T-Mobile en Tele2 fuseren)
Reputatie 7
Badge

Nou T Mobile is al flink aan het stunten met de prijzen. Ik verwacht geen stijging omdat ze Tele2 kopen.