beantwoord

abonnement bij t-mobile

• 3 oktober 2019
  • 11 reacties
  • 728 x bekeken

Dag allen,

Ik kan op dit moment mijn abbonement gaan verlengen. Mijn vraag is of ik dit bij t-mobile kan doen aangezien tele-2 daar onderdeel van is nu.

Edit: De titel had moeten luiden verlengen abbonement bij t-mobile
icon

Beste antwoord door eric 3 oktober 2019, 09:14

Natuurlijk kan dat, maar dan heet het geen verlengen maar overstappen. Daar hoort dan ook een nummerbehoud en andere simkaart bij.
Bekijk origineel bericht

11 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Natuurlijk kan dat, maar dan heet het geen verlengen maar overstappen. Daar hoort dan ook een nummerbehoud en andere simkaart bij.
Reputatie 6
Badge
Nog 102 😉
Maar nu wil ik weten of in de periode die je kan verlengen bij tele-2 je ook naar t-mobile zou kunnen gaan, omdat t-mobile tele-2 heeft overgenomen
Reputatie 7
Badge +4
Je kunt 4 maanden voor het einde van je Tele2 abonnement bij T-mobile een aanvraag doen met nummerbehoud. Je krijgt dan eventueel een nieuw toestel en na het nummerbehoud gaat het abonnement van T-mobile in en stopt je Tele2 abonnement.
Reputatie 2
Je betaalt wel opnieuw aansluitkosten als je overstapt naar T-Mobile.
Reputatie 7
Badge +1
Het zijn (nog) gescheiden systemen en producten met eigen prijzen en voorwaarden, dus het werkt hetzelfde als overstappen van provider.
oke dat is spijtig, bedankt voor jullie reacties.
Reputatie 7
Badge +4
Succes bij je keuze!
Reputatie 2
Ja de keuze is aan jou!

Je kan gewoon verlengen via de Tele2 klantenservice met een abonnement bij t-mobile. Geen idee of dit in een maand is veranderd, maar nu/tegenwoordig kan dat. 

Geen aansluitkosten als je het via de Tele 2 klantenservice doet. 

Reageer