beantwoord

Abonnement beeindigd

• 27 december 2017
  • 9 reacties
  • 165 x bekeken

Hoi,

Vanochtend werd ik wakker en kreeg een email dat mijn abonnement opeens is beeindigd. Ten eerste heb ik het zelf helemaal niet beeindigd. Ik had een aantal facture open waar ik van af weet alleen heb ik geen aankondiging gekregen geen brief geen mail helemaal niks dat mijn abonnement word beeindigd. Het is zomaar beeindigd. Dat was mijn telefoonnummer dat iedereen en alles van mijn heeft mijn bankzaken digid alles. Hoe kon dit gebeuren? En nu moet ik ook nog eens 3 a 4 werkdagen wachten voor een antwoord?
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 20 februari 2018, 14:12

Hoi LadyAngel,

Excuses voor de latere reactie, ik heb bericht gehad dat er enkele openstaande facturen onder jouw abonnement hebben gestaan (hier hebben we je op 01-12-2017 een herinnering over gestuurd) en dat hiervoor je abonnement beëindigd is.

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als er meerdere facturen bij het incasso bureau lopen, dan wordt inderdaad de aansluiting beeindigd. Zo voorkomt Tele2 dat de kosten maar blijven oplopen. (want ondanks dat je al niet kon bellen werden de bel/data bundels wel in rekening gebracht). Zie algemene voorwaarden artikel 4.9.
Je zult eerst alle rekeningen moeten voldoen, daarna wordt pas de registratie bij Preventel verwijderd en kun je een nieuw abonnement aanvragen bij een provider.
Als je niet kan betalen is het advies ergens een prepaid kaart aan te schaffen en de bank + digid te verwittigen van je nieuwe nummer zodat je digitale leven door kan gaan.
Ik heb net ook de incasso bureau gebeld en er staat bij hun ook helemaal niks open. Ik heb bij tele2 een openstaande bedrag die nog niet eens naar de incasso bureau is gegaan. En daarbij heb ik helemaal geen brief van geen tele2 en ook van de incasso bureau niks ontvangen dus dan is mijn vraag nogmaals hoe kan dit?
Reputatie 7
Badge +4
Als je snel antwoord wilt, dan moet je de klantenservice bellen. Via dit forum praat je met andere klanten en moderators pakken wel cases op, maar dat duurt een paar dagen.
Reputatie 4
Badge
Hoi LadyAngel,

Ik kan me voorstellen dat dit een nare verrassing voor je is! Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Ik help je graag als je nog geen duidelijkheid hebt gekregen 🙂. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Mark
Reputatie 4
Badge
Hoi LadyAngel,

Ik heb een extra bericht doorgestuurd om uit te laten zoeken waarom je afgesloten bent, aangezien het voor mij ook niet helemaal duidelijk is. Ik hoop je snel duidelijkheid te kunnen geven. Zodra ik meer weet laat ik het je weten in dit topic.

Mark
Oke heel erg bedankt Mark.
Reputatie 4
Badge
Hoi LadyAngel,

Ik heb helaas nog geen terugkoppeling ontvangen op het bericht welke ik heb doorgestuurd. Ik blijf dit in de gaten houden en informeer je wanneer ik antwoord heb!

Mark
Reputatie 4
Badge
Hoi LadyAngel,

Excuses voor de latere reactie, ik heb bericht gehad dat er enkele openstaande facturen onder jouw abonnement hebben gestaan (hier hebben we je op 01-12-2017 een herinnering over gestuurd) en dat hiervoor je abonnement beëindigd is.

Mark
Reputatie 4
Badge
Topic gesloten wegens inactiviteit.