beantwoord

Abonnement annuleren want simkaart is niet geleverd

• 2 December 2020
  • 8 reacties
  • 203 x bekeken

Hallo,

Ik heb online een sim only abonnement afgesloten via jullie website, ik heb nooit deze simkaart ontvangen en zonder deze simkaart kan ik het niet annuleren hoor ik van de klantenservice. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd. ik wil deze abonnement niet en ik ga hier niet voor betalen als ik het nooit ontvangen heb. en de klantenservice is ook bagger. ze hangen gewoon op en gaan naar huis.

Groetjes

icon

Beste antwoord door yousry 5 December 2020, 21:00

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Morgenochtend zit er weer een nieuwe team mensen.

Word ik nog geholpen?

Reputatie 7
Badge +4

Het annuleren van abonnementen gaat alleen via de telefonische klantenservice. Bel ze dus even opnieuw.

Reputatie 5
Badge +2

Hi @yousry, welkom op de Community! Dat is geen prettige ervaring en ik ga mijn best doen om dit voor jou op te lossen. Wat Eric zegt klopt, het annuleren van abonnementen gaat via de afdeling die over de opzeggingen gaat. Ik ga voor je uitzoeken wat de mogelijkheden zijn om te regelen dat de bestelling alsnog geannuleerd wordt. Ik wil je vragen om ter verificatie je gegevens en klantnummer toe te voegen aan je profiel. Dan kijk ik met je mee in het systeem. Laat je het weten als het zover is?

Hi @yousry, welkom op de Community! Dat is geen prettige ervaring en ik ga mijn best doen om dit voor jou op te lossen. Wat Eric zegt klopt, het annuleren van abonnementen gaat via de afdeling die over de opzeggingen gaat. Ik ga voor je uitzoeken wat de mogelijkheden zijn om te regelen dat de bestelling alsnog geannuleerd wordt. Ik wil je vragen om ter verificatie je gegevens en klantnummer toe te voegen aan je profiel. Dan kijk ik met je mee in het systeem. Laat je het weten als het zover is?

waar kan ik deze klantnummer vinden? 

Klopt het dat als ik deze simkaart binnen 5 dagen niet geactiveerd heb dat deze automatisch geannuleerd wordt?

Reputatie 7
Badge +4

Nee, dat klopt niet. Je hebt immers een contract afgesloten.

Dat is raar, dat krijg ik te horen van de klantenservice. het is uiteindelijk opgelost. dus deze topic kan gesloten worden.