beantwoord

abonnement afgesloten maar kan geen tele2 account aanmaken

• 21 juli 2019
  • 4 reacties
  • 146 x bekeken

Gisteren heb ik een abonnement afgesloten. Maar ik heb geen mail ontvangen en kan geen account aanmaken omdat mijn gegevens bij jullie niet bekend zijn..
De simkaart kan daardoor ook niet worden gebruikt.
Graag hoor ik wat ik kan doen.
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 23 juli 2019, 14:24

Hallo Sylvia,

Welkom op ons forum.
Heb je helemaal geen bevestiging ontvangen van je bestelling en heb je deze gedaan via onze website of een ander kanaal?
Kun je me een privébericht sturen met daarin je volledige naam, adres, geboortedatum, laatste 4 cijfers van je rekeningnummer en je e-mail adres dan kijk ik het voor je na.

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hallo Sylvia,

De mail is toevallig ook niet in de SPAM folder terecht gekomen?
Reputatie 5
Badge
Gisteren heb ik een abonnement afgesloten. Maar ik heb geen mail ontvangen en kan geen account aanmaken omdat mijn gegevens bij jullie niet bekend zijn..
De simkaart kan daardoor ook niet worden gebruikt.
Graag hoor ik wat ik kan doen.

Hi, soms kan het eventjes duren voor je gegevens helemaal verwerkt zijn in het systeem. Wil je toch zekerheid? Dan kan je altijd even bellen met Tele2 er zijn in het weekend namelijk geen moderators aanwezig.
Reputatie 4
Badge
Hallo Sylvia,

Welkom op ons forum.
Heb je helemaal geen bevestiging ontvangen van je bestelling en heb je deze gedaan via onze website of een ander kanaal?
Kun je me een privébericht sturen met daarin je volledige naam, adres, geboortedatum, laatste 4 cijfers van je rekeningnummer en je e-mail adres dan kijk ik het voor je na.

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Aangezien ik geen antwoord heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra