beantwoord

abonnement afgesloten bij tele2

• 9 december 2016
  • 2 reacties
  • 62 x bekeken

Hallo,

Ik heb zojuist een mobiel abonnement afgesloten via Tele2, volgens mevrouw zou ik geen aansluitkosten betalen maar enkel bezorgkosten van €7. daar ging ik mee akkoord. vervolgens bij bandopname heb ik ook duidelijk gemaakt dat het dus zonder aansluitkosten is. mevrouw ook weer gezegd dat dat correct is, en dat ik geen aansluitkosten te betalen maar enkel de €7 verzendkosten.

Vervolgens heb ik het bevestigingsmail ontvangen van mijn afgesloten abonnement, maar daar zie ik wel staan: aansluitkosten van €30. Graag zou ik willen dat dat rechtgezet wordt. Wie kan mij hiermee helpen en het rechtzetten? alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door tooll 9 december 2016, 16:32

Bij mij werd de korting handmatig in het systeem gezet denk ik. ik had eenzelfde bevestiging, maar werd prima verrekend zoals afgesproken
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 2
Badge
Bij mij werd de korting handmatig in het systeem gezet denk ik. ik had eenzelfde bevestiging, maar werd prima verrekend zoals afgesproken

ah, dat zal het wel zijn dan denk ik. 🙂