vraag

Abonnement Activeren & nummerbehoud

  • 27 juni 2020
  • 2 reacties
  • 120 x bekeken

Goedenavond,

 

Een maandje geleden mijn sim only sim kaart van tele2 ontvangen.

Bij het bestellen aangevinkt dat ik mijn abonnement in wilde laten gaan op de dag mijn nummerbehoud in zou gaan. Nu kan ik helaas nergens meer terug vinden op welke datum ik dat gezet had. Inloggen in mijn tele2 om de simkaart te activeren is ook onmogelijk. Om een tele2 account aan te maken moet ik mijn 06 nummer invullen. Echter mijn huidige 06 nummer wordt niet herkend door het systeem, net als het 06 nummer op de simkaart die heb ik liggen omdat deze “nog niet geactiveerd is”.

Meer informatie behalve mijn bestellingnummer kan ik zelf helaas niet terugvinden. (0075324232)

 

Hopelijk is er een moderator op het forum die me verder kan helpen.

 

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Als je maandag de klantenservice belt, dan werkt dat het snelste. Zij kunnen meteen de simkaart activeren.

Reputatie 4
Badge

Hey @TimoPH , welkom op onze community! Bedankt voor je duidelijke uitleg. Heb je ondertussen met de klantenservice gesproken? Zo niet, dan kijk ik gelijk met je mee. Je kan mij met deze link een privébericht sturen. Ter verificatie heb ik de volgende gegevens van jou nodig:

  • Voornaam + achternaam
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer

Zodra ik die heb ontvangen, ga ik aan de slag voor je! :muscle_tone4:

Groetjes, 

Rox

Reageer