beantwoord

abonnement aanpassen kosten bovenop je originele?

• 29 juni 2017
  • 4 reacties
  • 184 x bekeken

Ik had een vraag.... Mijn abonnement loopt officieel op 31-07-2017 af, nu heb ik vorige week mijn abonnement sim-only verlengd en dit zou op 31-06-2017 in gaan. Nu zie ik net dat jullie een onbeperkt 4G bundel hebben en zou ik wel graag willen.
Kan dit? aangezien mijn verlenging nog niet is ingegaan & ik in het midden van de maand zit komen die kosten bovenop mijn originele abonnement? niet dat ik straks een rekening krijg van 40,- ipv 25,- p.m.
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 30 juni 2017, 12:11

Hoi sidneybake,

Als je een dag na je verlenging ingaat je bundel verhoogd, betaal je alleen voor de nieuwe bundel, dus niet meer voor je oude 🙂.

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 4
Badge
Hoi sidneybake,

Een onbeperkte databundel is zeker mogelijk, deze is dan altijd in combinatie met een onbeperkte bel/sms bundel. Wanneer je verlenging is ingegaan kan de wijziging worden gedaan, mocht je verlenging nog in moeten gaan dan kan de wijziging worden ingevoerd zodra je verlenging actief is.

Mark
Hey, maar als je je abonnement upgrade de dag nadat de verlenging is ingegaan. Krijg je dan niet de kosten van je originele abonnement + de kosten van de onbeperkte databundel die maand?
Aangezien je je originele abonnement dan al 1 dag gebruikt hebt.
Reputatie 4
Badge
Hoi sidneybake,

Als je een dag na je verlenging ingaat je bundel verhoogd, betaal je alleen voor de nieuwe bundel, dus niet meer voor je oude 🙂.

Mark
Reputatie 4
Badge
Wegens inactiviteit heb ik dit topic gesloten.